Piger! Hjælp mig! Hårfarve krise :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken hårfarve klæder mig bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.132 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

lycly

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

K&S

Lysebrunt  jeg synes det ser mest naturligt ud

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

K&S skriver:

Lysebrunt  jeg synes det ser mest naturligt ud

Ja, det tænker jeg også lidt. Det passer også bedst til mine øjenbryn faktisk

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Mike

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Synes du er ubeskrivelig smuk med den hårfarve du har på nummer 2 billede, så der smider jeg min stemme.

Anmeld

11. oktober 2011

AnneP

Billede 2

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

det sidste

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

Misselbek skriver:

Synes du er ubeskrivelig smuk med den hårfarve du har på nummer 2 billede, så der smider jeg min stemme.

Tak ELSKEDE også bare den hårfarve .

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

nu er du sikker på at der ikke er et grønligt skær ikk??

Der er jo en grund for at hårfarvninger går galt, og synes måske lidt ( ja jeg antager lige) at jeg kan fornemme at du er god til ofte at farve hår? Hvis ja så kan der altså ske det at dine strukturer i håret er farvet i stykker også har du ikke så mange valg muligheder :/ 

Så prøv lige at smid et billed ind her af den farve det er blevet gerne 2-3 stykker så man kan se det rigtigt, du kan også sende privat til mig...

en der har farvet sit hår i smadder og nu bare må leve med det er en gang ruskums nusk pga graviditeten  

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Så helt afgjort nr 2

Du ser bare SÅ sød og naturlig ud med den rødlige

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2011

Københavnermor

SussieThyssen skriver:

Så helt afgjort nr 2

Du ser bare SÅ sød og naturlig ud med den rødlige

Kærligst
Sussie

Helt enig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.