kan ikke vente længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sikke en fin mavse.. Kan godt forstå i gerne vil vide det.. Det er så meget mere praktisk

Jeg var heldigvis så heldig at de godt kunne se kønnet til MD.. Men jeg har alligevel bestilt tid til en 3/4D scanning.. D. 21. oktober Og hold da op hvor er jeg spændt på at se den lille fyr igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Ja, det må være fra faren

Haha - hvem ellers

Anmeld

12. oktober 2011

Møn-Mor

Anne H

Jo på den måde, at jeg ved vi har flest drengebørn i vores omgangskreds/familie vi kan arve efter og ikke så mange pigebørn - så hvis jeg havde vist kønnet på forhånd kunne jeg gå til dem jeg kunne arve af og kigge på tøj og få det vasket og gjort klar til den bettes ankomst, men det er jo unægteligt lidt svært, når vi ikke ved kønnet .

Jeg har købt to heldragter i neutrale farver en i str. 50 og en i str. 56 samt nogle strømpebukser og lidt bodyer, men så er det ligesom det - vil jo heller ikke købe alt for meget, hvis det viser sig at være en dreng = stor mulighed for at arve.

/Winnie

Anmeld

13. oktober 2011

AnneH

TbCp skriver:

Jeg får ekstra scanninger, både sidste gang og denne, da jeg får noget medicin, så de skal holde lidt ekstra øje..

var afsted i mandags i uge 24 og skal så igen omkring uge 32 mener jeg også det er denne gang.

Hvis din moderkage ikke flytter sig bliver det så planlagt kejsersnit?

Jeg har aldrig syntes der var særlig meget sødt drengetøj, men når nu man går og kigger så er der jo rent faktisk meget lækkert

Jeg var så heldig at få 5 sække tøj af en herinde fra, en masse lækkert drengetøj i flere forskellige størrelser og så har min storesøster to drenge, så der skal jeg også lige ud og rode i tøj på et tidspunkt.... så rent faktisk har jeg endnu ikke selv været i butikker og købe noget

Ja hvis den ikke flytter sig, så skal jeg have kejsersnit, så håber meget at den har flyttet sig.

Er det ikke træls du ikke har været ud selv endnu og købe ind?? Eller trangen ikke så stor når det er anden gang??

Men det er da skønt at kunne arve noget af andre. Det har vi ikke de største muligheder for. Men så må jeg jo bare ud og shoppe

Anmeld

13. oktober 2011

AnneH

Nitz - 26+ skriver:

Sikke en fin mavse.. Kan godt forstå i gerne vil vide det.. Det er så meget mere praktisk

Jeg var heldigvis så heldig at de godt kunne se kønnet til MD.. Men jeg har alligevel bestilt tid til en 3/4D scanning.. D. 21. oktober Og hold da op hvor er jeg spændt på at se den lille fyr igen..

Meget mere praktisk, og synes tøjet bliver lidt sjovere at købe ind.

Jeg glæder mig også til at se den lille igen, og meget spændt på resultatet.

Anmeld

13. oktober 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Haha - hvem ellers

Ja det kan ikke være fra andre.

Anmeld

13. oktober 2011

AnneH

Møn-Mor skriver:

Anne H

Jo på den måde, at jeg ved vi har flest drengebørn i vores omgangskreds/familie vi kan arve efter og ikke så mange pigebørn - så hvis jeg havde vist kønnet på forhånd kunne jeg gå til dem jeg kunne arve af og kigge på tøj og få det vasket og gjort klar til den bettes ankomst, men det er jo unægteligt lidt svært, når vi ikke ved kønnet .

Jeg har købt to heldragter i neutrale farver en i str. 50 og en i str. 56 samt nogle strømpebukser og lidt bodyer, men så er det ligesom det - vil jo heller ikke købe alt for meget, hvis det viser sig at være en dreng = stor mulighed for at arve.

/Winnie

Har heller ikke ville købe for meget, når vi ikke kender kønnet, men var også bange for at komme til at mangle tøj i starten. Og vi har ikke nogen at arve fra.

Men synes også det har sin charme ikke at vide hvilket køn det er før man har født.

Anmeld

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

AnneH skriver:

Meget mere praktisk, og synes tøjet bliver lidt sjovere at købe ind.

Jeg glæder mig også til at se den lille igen, og meget spændt på resultatet.

Ja der er utrolig meget sødt og fedt tøj, og ting til de små.. hvis man kender kønnet..
Uh nu er der også kun en uge til jeg skal til 3/4D scanning..

Anmeld

13. oktober 2011

TbCp

AnneH skriver:

Ja hvis den ikke flytter sig, så skal jeg have kejsersnit, så håber meget at den har flyttet sig.

Er det ikke træls du ikke har været ud selv endnu og købe ind?? Eller trangen ikke så stor når det er anden gang??

Men det er da skønt at kunne arve noget af andre. Det har vi ikke de største muligheder for. Men så må jeg jo bare ud og shoppe

Ja så er det bare at krydse fingre for at den har flyttet sig . Nej det gør mig ikke så meget at jeg ikke selv har været ude at købe noget endnu, det skal jeg nok få rigelig lejlighed til

Anmeld

14. oktober 2011

AnneH

Nitz - 26+ skriver:

Ja der er utrolig meget sødt og fedt tøj, og ting til de små.. hvis man kender kønnet..
Uh nu er der også kun en uge til jeg skal til 3/4D scanning..

Ja, glæder mig også til at kunne vælge det lyserøde eller lyseblå.

Gid der kun var en uge til at jeg skal se den lille igen, men må lige vente lidt længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.