kan ikke vente længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Jeg har ingen ide om hvad det er, men hvor er du bare fin, og hvor bliver det bare skønt at komme ind og se baby igen  

Ja det glæder vi os også meget til. Håber den ligger bedre denne gang, så vi kan se lidt mere. Til MD scanning lå den med ryggen til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

TbCp

AnneH skriver:

Ja jeg synes også overraskelsen er lige så stor nu som den er til januar. Det har jeg i hvert fald også hele tiden ment.

Men nu glæder jeg mig meget til at få det at vide, så kan jeg rigtig komme ud og shoppe lidt mere tøj. Synes det er lidt kedeligt kun at købe neutrale ting.

Ja det har du ret i

Jeg havde købt en masse neutralt da vi heller ikke kunne se Livas køn til misdannelsesscanningen.. men til en scanning i uge 32 kunne vi så se at det blev en pige og pludselig var alt det neutrale tøj slet ikke så interessant længere

Denne gang er der samlet rigtig meget drengetøj sammen, det bliver helt underligt at skulle kigge i de afdelinger

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

Møn-Mor skriver:

Kan godt forstå I er utålmodige! Jeg er også selv møj nysgerrig, men kæresten vil ikke have det at vide, så jeg må vente til termin .

Jeg tror det er en dreng, men ja, har jo intet at have det i.

/Winnie

Synes du ikke det er svært at finde tøj, når man ikke kender kønnet?? synes i hvert fald at udvalget er meget lille når det skal være neutralt.

Her forsøgte vi også at gå tiden ud, men manden ville bare gerne vide det nu!!

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Synes godt nok også det var sejt hvis I kunne vente med at få kønnet at vide til baby blev født.  Så kan godt forstå at I har booket tid til at få nysgerrigheden stillet. Jeg tror i øvrigt at det er en dreng der gemmer sig der.

KH Malene

Ja, det kunne vi så ikke.. Men det bliver så godt at se den lille igen.

Har en gang fået at vide at der er højere sandsynlighed for at vi får en dreng, når man har været i fertilitetsbehandling. Ved ikke hvorfor, men det var der en læge der har sagt. Så nu må vi se om det også holder stik her.

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

TbCp skriver:

Ja det har du ret i

Jeg havde købt en masse neutralt da vi heller ikke kunne se Livas køn til misdannelsesscanningen.. men til en scanning i uge 32 kunne vi så se at det blev en pige og pludselig var alt det neutrale tøj slet ikke så interessant længere

Denne gang er der samlet rigtig meget drengetøj sammen, det bliver helt underligt at skulle kigge i de afdelinger

Har heldigvis ikke købt så meget tøj, så det skal nok blive brugt, tror jeg

Hvorfor var du til scanning i uge 32??

Jeg skal til en kontrol scanning i 32 uge for at se om min moderkage har flyttet sig væk fra livmoderhalsen, men så længe kunne vi ikke vente. Og hvis det er den samme som skal scanning mig der som til MD scanningen, tror jeg ikke hun vil kigge efter det..

Så derfor har vi bestil tid.

Ja, det er noget anderledes at skulle købe til drenge end piger. Kan du så finde ud af det??

Anmeld

12. oktober 2011

-Sigrid-

AnneH skriver:

Ja det glæder vi os også meget til. Håber den ligger bedre denne gang, så vi kan se lidt mere. Til MD scanning lå den med ryggen til.

Sikke en lille frækkert

Anmeld

12. oktober 2011

Malene76

AnneH skriver:

Ja, det kunne vi så ikke.. Men det bliver så godt at se den lille igen.

Har en gang fået at vide at der er højere sandsynlighed for at vi får en dreng, når man har været i fertilitetsbehandling. Ved ikke hvorfor, men det var der en læge der har sagt. Så nu må vi se om det også holder stik her.

Den tese med en dreng når man er i behandling har jeg ikke hørt, men her stemmer det jo meget godt overens.  Ja kunne virkelig også godt tænke mig at se ham igen. Hvor meget skal I betale for skanningen?

KH Malene

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

-Sigrid- skriver:

Sikke en lille frækkert

Ja, det må være fra faren

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Den tese med en dreng når man er i behandling har jeg ikke hørt, men her stemmer det jo meget godt overens.  Ja kunne virkelig også godt tænke mig at se ham igen. Hvor meget skal I betale for skanningen?

KH Malene

Jeg havde heller ikke hørt det før, men dem som jeg kender der har været i behandling har fået eller venter en dreng, så nu må vi se.

Vi skal give 500 kr. Det er en 2D kønsscanning.

Anmeld

12. oktober 2011

TbCp

Har heldigvis ikke købt så meget tøj, så det skal nok blive brugt, tror jeg

Hvorfor var du til scanning i uge 32??

Jeg skal til en kontrol scanning i 32 uge for at se om min moderkage har flyttet sig væk fra livmoderhalsen, men så længe kunne vi ikke vente. Og hvis det er den samme som skal scanning mig der som til MD scanningen, tror jeg ikke hun vil kigge efter det..

Så derfor har vi bestil tid.

Ja, det er noget anderledes at skulle købe til drenge end piger. Kan du så finde ud af det??

Jeg får ekstra scanninger, både sidste gang og denne, da jeg får noget medicin, så de skal holde lidt ekstra øje..

var afsted i mandags i uge 24 og skal så igen omkring uge 32 mener jeg også det er denne gang.

Hvis din moderkage ikke flytter sig bliver det så planlagt kejsersnit?

Jeg har aldrig syntes der var særlig meget sødt drengetøj, men når nu man går og kigger så er der jo rent faktisk meget lækkert

Jeg var så heldig at få 5 sække tøj af en herinde fra, en masse lækkert drengetøj i flere forskellige størrelser og så har min storesøster to drenge, så der skal jeg også lige ud og rode i tøj på et tidspunkt.... så rent faktisk har jeg endnu ikke selv været i butikker og købe noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.