kan ikke vente længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

AnneH

Ja som overskriften lyder, så kan manden og jeg ikke længere vente med at få kønnet at vide. Det kunne ikke ses da vi var til MD scanning og var ellers blevet eninge om at vi så ville vente, men nu kan vi ikke vente mere.

Så nu har vi bestilt tid til en kønsscanning, så vi skal afsted d. 26 oktober kl 16. Det glæder vi os meget til.

Nu er vi bare spændte på om det er en dreng eller pige som gemmer sig i maven.

Hvad tror I der gemmer sig?? Billedet er fra i dag, hvor jeg er 26+4.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Sofiedk

AnneH skriver:

Ja som overskriften lyder, så kan manden og jeg ikke længere vente med at få kønnet at vide. Det kunne ikke ses da vi var til MD scanning og var ellers blevet eninge om at vi så ville vente, men nu kan vi ikke vente mere.

Så nu har vi bestilt tid til en kønsscanning, så vi skal afsted d. 26 oktober kl 16. Det glæder vi os meget til.

Kan da virkelig godt forstå i ikke kan vente længere, jeg tror jeg var faldet om af spænding hvis jeg ikke havde vidst det siden uge 15

Bliver vildt spændende at se hvad der gemmer sig.

Jeg gætter på en dreng - ved ikke lige hvorfor

Anmeld

11. oktober 2011

TbCp

Hihi kan godt forstå at i ikke kan vente overraskelsen er vel også lige stor om man får det at vide nu, eller til fødslen. Mit bud er også at det er en lille dreng der ligger derinde

Anmeld

11. oktober 2011

Carl-Emil's mor

AnneH skriver:

Ej gud hvor er din mave dog bare stor og kæmpe kæmpe fiiiiiin altså

jeg tror nu det er en pige, aner absolut ikke hvorfor og har intet at have det i  

Anmeld

11. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg har ingen ide om hvad det er, men hvor er du bare fin, og hvor bliver det bare skønt at komme ind og se baby igen  

Anmeld

12. oktober 2011

Møn-Mor

Kan godt forstå I er utålmodige! Jeg er også selv møj nysgerrig, men kæresten vil ikke have det at vide, så jeg må vente til termin .

Jeg tror det er en dreng, men ja, har jo intet at have det i.

/Winnie

Anmeld

12. oktober 2011

Malene76

AnneH skriver:

Synes godt nok også det var sejt hvis I kunne vente med at få kønnet at vide til baby blev født.  Så kan godt forstå at I har booket tid til at få nysgerrigheden stillet. Jeg tror i øvrigt at det er en dreng der gemmer sig der.

KH Malene

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

Sofiekdk skriver:

Kan da virkelig godt forstå i ikke kan vente længere, jeg tror jeg var faldet om af spænding hvis jeg ikke havde vidst det siden uge 15

Bliver vildt spændende at se hvad der gemmer sig.

Jeg gætter på en dreng - ved ikke lige hvorfor

Vi er også nu ved at være gået død i at vente på at få det at vide.

Vi er mega spændte på at se havd der gemmer sig i maven.

Har ingen fornemmelse selv af om det er en dreng eller pige

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

TbCp skriver:

Hihi kan godt forstå at i ikke kan vente overraskelsen er vel også lige stor om man får det at vide nu, eller til fødslen. Mit bud er også at det er en lille dreng der ligger derinde

Ja jeg synes også overraskelsen er lige så stor nu som den er til januar. Det har jeg i hvert fald også hele tiden ment.

Men nu glæder jeg mig meget til at få det at vide, så kan jeg rigtig komme ud og shoppe lidt mere tøj. Synes det er lidt kedeligt kun at købe neutrale ting.

Anmeld

12. oktober 2011

AnneH

Höör skriver:

Ej gud hvor er din mave dog bare stor og kæmpe kæmpe fiiiiiin altså

jeg tror nu det er en pige, aner absolut ikke hvorfor og har intet at have det i  

Har desværre altid haft for mange kg siddende på maven, så det fylder jo også godt  Men nu er den heldigvis meget fin rund, men der er mange som lige kigger en xtra gang når jeg siger jeg først har termin i januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.