A... er du til det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Mca<3

Höör skriver:

Oki nu springer jeg altså lige ud af skabet en gang ikk

jeg har altid FORAGTET DET!!! Virkelig.. kunne brække mig ved tanken om det, syntes det var det K L A M M E S T E 

har haft flere forskellige bekendtskaber der var helt top dollar klar på en gang game deromme hvor jeg bare havde det sådan niksen stay away... men nu med min mand der vil jeg ALDRIG undvære det!!! Det er det mest fantastiske...

det tog tid at komme dertil at have lyst til det men nu er det faktisk ham der siger "Ej skat må det ikke godt være normalt for en gangs skyld" 

Er totalt grænse overskridende at skrive i dette forum men ja hvis du vil have fif til at komme til at holde af det så siger du bare til  

Men får man ikke hæmorider / rifter af det ??

Kan man ikke risikere ikke at kunne holde på sin afføring på et tidspunkt hvis man dyrker det meget ??

Tænker om musklen bliver slap   undskyld min nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Mca<3 skriver:

Men får man ikke hæmorider / rifter af det ??

Kan man ikke risikere ikke at kunne holde på sin afføring på et tidspunkt hvis man dyrker det meget ??

Tænker om musklen bliver slap   undskyld min nysgerrighed

Altså det har jeg aldrig fået af det

Jeg har aldrig nogen sinde haft problem med at holde på noget som helst ret klamt men man er jo "tømt" inden man gør sådan nogle ting hahah ( føj for satan egentlig at skrive om, men man siger jo ikke vent lige to sek skat jeg skal lige skide inden du knepper mig i r*##n, det er bare sådan naturligt inden man hopper i seng) 

min muskel er absolut ikke slap

Den er trænet og det er fantastisk men absolut ikke slap  

Anmeld

14. oktober 2011

Mca<3

Höör skriver:

Altså det har jeg aldrig fået af det

Jeg har aldrig nogen sinde haft problem med at holde på noget som helst ret klamt men man er jo "tømt" inden man gør sådan nogle ting hahah ( føj for satan egentlig at skrive om, men man siger jo ikke vent lige to sek skat jeg skal lige skide inden du knepper mig i r*##n, det er bare sådan naturligt inden man hopper i seng) 

min muskel er absolut ikke slap

Den er trænet og det er fantastisk men absolut ikke slap  

Hi hi nej kan godt være det ville være et turn off

Tak for svar

Anmeld

14. oktober 2011

B&J

Jeg tænker HJÆLP!!! der skal slet ikke noget op kun ud jeg er helt vildt skræmt når jeg tænker på det men heldig vis er min kæreste heller ikke til anal...

hå¨ber i får snakket om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.