A... er du til det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.474 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Herhjemme har vi lidt problemer ang vores sexliv . Manden vil rigtig gerne ha analsex, og jeg er slet ikke til det  Jeg bryder mig ikke om det. Jeg har prøvet det for år tilbage - bare for at prøve det, men syntes absolut ikke om det. For mig er bag"delen" noget man bruger til det kroppen er skabt til - nemlig udskillelse af ...  og IKKE til sex... jeg tænker bakterier osv...

Hvorn har i det med det??? Og hvad skal jeg dog gøre for at tilfredsstille hans behov for det her, når jeg ikke lyster det overhovedet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mick

Hej ;-)

Du må gøre op med dig selv om du har lyst til at prøve det igen eller ej. Har du lyst til at prøve det igen, så kan man jo se på hvordan og hvor ledes man kan øve og træne så det ikke gør ondt.

Men det jeg forstår på det du skriver, er at du ikke har lyst. Og jeg syntes ikke du skal tænke på hvordan du så kan tilfredsstille din mand. Han må lære at leve uden anal og respetere at du ikke har lyst. Jeg vil også gern ha anal sex med min kæreste også gern tit, men det får jeg ikke og det har jeg det helt fint med. Nogle enkle gange giver hun mig så lyst, men det så også fordi hendes lyst er der 110 % ;-)

Så hyg jer på alle andre områder end det anale ;-)

KH

Mick

Anmeld

11. oktober 2011

Maja_4000

Jeg er heller ikke til anal ! Heldigvis har min kæreste ikke lyst til at prøve det
Men du må jo forklare hvordan du har det , håber han forstår

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Herhjemme har vi lidt problemer ang vores sexliv . Manden vil rigtig gerne ha analsex, og jeg er slet ikke til det  Jeg bryder mig ikke om det. Jeg har prøvet det for år tilbage - bare for at prøve det, men syntes absolut ikke om det. For mig er bag"delen" noget man bruger til det kroppen er skabt til - nemlig udskillelse af ...  og IKKE til sex... jeg tænker bakterier osv...

Hvorn har i det med det??? Og hvad skal jeg dog gøre for at tilfredsstille hans behov for det her, når jeg ikke lyster det overhovedet? 

Han må lære at leve uden.

Livet og moralen er nu engang sådan indrettet, at man ikke kan få alle seksuelle ønsker eller fantasier opfyldt..og det må han også lære.

Han må lære at respektere din grænse. Det ville jo være det samme, hvis du nu havde et eller andet ønske om at tisse på ham og han så bare synes det er det mest vildt ulækre, ikke!?!

Personligt kan jeg heller ikke udstå det, og har det ligesom dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det er også nemt for mænd at tænde på analsex.
Det er jo ikke dem, der får stukket en stor fætter op i måsen.

Hvis han ikke forstår dig, så prøv med en dildo på ham. Det kan være det hjælper.

Jeg gider det heller ikke. Og heldigvis er min kæreste heller ikke til det. Havde han været det var det bare ærgerligt.

Som Sussie skriver kan man ikke få alle fantasier og lyster opfyldt.

Anmeld

11. oktober 2011

Zafir

Godt så... Den lange Histoire må blive på et andet tidpunkt. Er på mobilen ligenu:

1 det er ikke urent, hvis man har vasket og skyllet dig bag

2 fordi man har prøvet det for mange år siden med en, er det ikke ens betydning med at man har prøvet det rigtigt.

3 det behøver ikke gøre ondt, det er der måder til at undgå

4 hvis man som kvinde afviser det, uden at have dyrket det nærmere, går man glip af en hel række af orgasmer der ligger bagi

5 og hvorfor skal mænd ikke selv have noget bagi? Det er der da også mulighed for.

Håber I tænker over det.

natter...

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hej ;-)

Du må gøre op med dig selv om du har lyst til at prøve det igen eller ej. Har du lyst til at prøve det igen, så kan man jo se på hvordan og hvor ledes man kan øve og træne så det ikke gør ondt.

Men det jeg forstår på det du skriver, er at du ikke har lyst. Og jeg syntes ikke du skal tænke på hvordan du så kan tilfredsstille din mand. Han må lære at leve uden anal og respetere at du ikke har lyst. Jeg vil også gern ha anal sex med min kæreste også gern tit, men det får jeg ikke og det har jeg det helt fint med. Nogle enkle gange giver hun mig så lyst, men det så også fordi hendes lyst er der 110 % ;-)

Så hyg jer på alle andre områder end det anale ;-)

KH

Mick

Tak for dit svar :-)Jeg har slet ikke lysten til det . Og min kæreste ved det godt, - har sagt det til ham mange gange - men alligevel prøver han HVER gang i håb om at jeg måske går med til det. Jeg synes jo ikke det er sjovt at jeg skal slukke hans håb hver gang . Synes faktisk det er enormt trist at han bliver ved med at prøve, for det hele går i vasken når jeg IGEN siger nej! Det ødelægger virkelig det hele, for han bliver skuffet og jeg bliver lettere irritabel over endnu engang, at skulle sige nej :-(

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg er heller ikke til anal ! Heldigvis har min kæreste ikke lyst til at prøve det
Men du må jo forklare hvordan du har det , håber han forstår

heldige dig . Jamen når jeg forklarer ham hvorfor jeg ikke vil, siger han også ok. Men giver alligevel udtryk for at han virkelig tænder på det, men jo må respektere mit valg... Sådan hænger det bare ikke lige sammen når vi så er sammen, for så prøver han lige alligevel at se om det går :/

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Han må lære at leve uden.

Livet og moralen er nu engang sådan indrettet, at man ikke kan få alle seksuelle ønsker eller fantasier opfyldt..og det må han også lære.

Han må lære at respektere din grænse. Det ville jo være det samme, hvis du nu havde et eller andet ønske om at tisse på ham og han så bare synes det er det mest vildt ulækre, ikke!?!

Personligt kan jeg heller ikke udstå det, og har det ligesom dig.

Kærligst
Sussie

Han siger han nok skal respektere det osv osv, MEN det kan jo tydeligvis ikke Jeg tænder virkelig slet IKKE på at få noget derop!! og jeg har spurgt ham om han vil selv prøve og det vil han ikke rigtig svare på! Vi har "legetøj", så han ku sagtens prøve selv, for at se hvorn det er. Jeg synes det er SÅ ubehageligt!!

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er også nemt for mænd at tænde på analsex.
Det er jo ikke dem, der får stukket en stor fætter op i måsen.

Hvis han ikke forstår dig, så prøv med en dildo på ham. Det kan være det hjælper.

Jeg gider det heller ikke. Og heldigvis er min kæreste heller ikke til det. Havde han været det var det bare ærgerligt.

Som Sussie skriver kan man ikke få alle fantasier og lyster opfyldt.

Hehe har spurgt ham om han selv vil ha noget op i måsen, og det vil han ikke rigtig svare på Og nej man kan ikke få alt her i livet og sådan er det jo! Men man skal vel også prøve at tilfredsstille partneren? Men jeg kan bare ikke! :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.