A... er du til det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Hehe har spurgt ham om han selv vil ha noget op i måsen, og det vil han ikke rigtig svare på Og nej man kan ikke få alt her i livet og sådan er det jo! Men man skal vel også prøve at tilfredsstille partneren? Men jeg kan bare ikke! :/

Selvfølgelig skal man prøve at tilfredsstille sin partner, men alt har en grænse og din går altså bare her.

Hvis han KUN tænder på analsex har I selvfølgelig et alvorligt problem, men hvis han også tænder på andre ting er det bare her du kan gå ind og tilfredsstille ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Selvfølgelig skal man prøve at tilfredsstille sin partner, men alt har en grænse og din går altså bare her.

Hvis han KUN tænder på analsex har I selvfølgelig et alvorligt problem, men hvis han også tænder på andre ting er det bare her du kan gå ind og tilfredsstille ham.

Ja du/i har ret Hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er vildt unormal fordi jeg ikke har disse lyster, som han har. Har tænkt meget over om jeg mon bare var enormt kedelig og om ALLE andre mon syntes om det :/

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja du/i har ret Hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er vildt unormal fordi jeg ikke har disse lyster, som han har. Har tænkt meget over om jeg mon bare var enormt kedelig og om ALLE andre mon syntes om det :/

Og ellers synes jeg da vi har et godt sexliv

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og ellers synes jeg da vi har et godt sexliv

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Han siger han nok skal respektere det osv osv, MEN det kan jo tydeligvis ikke Jeg tænder virkelig slet IKKE på at få noget derop!! og jeg har spurgt ham om han vil selv prøve og det vil han ikke rigtig svare på! Vi har "legetøj", så han ku sagtens prøve selv, for at se hvorn det er. Jeg synes det er SÅ ubehageligt!!

Du skal se..han "vokser" nok fra det

Vi kan nu engang ikke få alle ønsker opfyldt.
Så løft dit hovedet højt og stå fast....som du selv siger, så er den "indgang" kun beregnet til en ting.

Anmeld

12. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Altså nu er det heller ikke lige mig  Men, har sagt til min kæreste at han gerne må prøve (han tør ikke, han vil gerne inde i hovedet, men han tør ikke  hehe).

Jeg har prøvet det før (tidligere forhold), og jeg havde da analsex for hans skyld. Jeg syntes ikke at det gør ondt, så hvorfor ikke gør det for hans skyld når han syntes så meget om det, hvis det kun er en gang imellem så kan jeg ikke se problemet i lige at give efter  .. 

Jeg tænker, hvad nu hvis jeg havde noget jeg tændte virkelig meget på, ville det så ikke være federe at kunne få det opfyldt engang imellem i stedet for aldrig at få det opfyldt?

Desuden er det vist mere en vanesag tror jeg 

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Altså nu er det heller ikke lige mig  Men, har sagt til min kæreste at han gerne må prøve (han tør ikke, han vil gerne inde i hovedet, men han tør ikke  hehe).

Jeg har prøvet det før (tidligere forhold), og jeg havde da analsex for hans skyld. Jeg syntes ikke at det gør ondt, så hvorfor ikke gør det for hans skyld når han syntes så meget om det, hvis det kun er en gang imellem så kan jeg ikke se problemet i lige at give efter  .. 

Jeg tænker, hvad nu hvis jeg havde noget jeg tændte virkelig meget på, ville det så ikke være federe at kunne få det opfyldt engang imellem i stedet for aldrig at få det opfyldt?

Desuden er det vist mere en vanesag tror jeg 

Måske, måske ikke.. Nogen er nok bare mere til det end andre? Jeg er én af dem, som absolut ikke er til det  Men flot at du kan opfylde din kærestes behov for det indimellem - det kan jeg bare ikke . Jeg bryder mig ikke om det!

Anmeld

12. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Måske, måske ikke.. Nogen er nok bare mere til det end andre? Jeg er én af dem, som absolut ikke er til det  Men flot at du kan opfylde din kærestes behov for det indimellem - det kan jeg bare ikke . Jeg bryder mig ikke om det!

Nej og du skal selvfølgelig heller ikke gøre, man skal jo heller ikke tvinges til det  ..

Men det var i hvert fald min mening  ..

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Nej og du skal selvfølgelig heller ikke gøre, man skal jo heller ikke tvinges til det  ..

Men det var i hvert fald min mening  ..

Ja og er også glad for at høre din mening jeg bad jo om andres mening fordi jeg var så meget i tvivl om netop dette :/

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Herhjemme har vi lidt problemer ang vores sexliv . Manden vil rigtig gerne ha analsex, og jeg er slet ikke til det  Jeg bryder mig ikke om det. Jeg har prøvet det for år tilbage - bare for at prøve det, men syntes absolut ikke om det. For mig er bag"delen" noget man bruger til det kroppen er skabt til - nemlig udskillelse af ...  og IKKE til sex... jeg tænker bakterier osv...

Hvorn har i det med det??? Og hvad skal jeg dog gøre for at tilfredsstille hans behov for det her, når jeg ikke lyster det overhovedet? 

Oki nu springer jeg altså lige ud af skabet en gang ikk

jeg har altid FORAGTET DET!!! Virkelig.. kunne brække mig ved tanken om det, syntes det var det K L A M M E S T E 

har haft flere forskellige bekendtskaber der var helt top dollar klar på en gang game deromme hvor jeg bare havde det sådan niksen stay away... men nu med min mand der vil jeg ALDRIG undvære det!!! Det er det mest fantastiske...

det tog tid at komme dertil at have lyst til det men nu er det faktisk ham der siger "Ej skat må det ikke godt være normalt for en gangs skyld" 

Er totalt grænse overskridende at skrive i dette forum men ja hvis du vil have fif til at komme til at holde af det så siger du bare til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.