så jeg krafedme gravid :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

GønskE

Tillykke har fulgt dig lidt, og at i ikke var blevet det i lang tid - men super tillykke,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

1000Ben

~Natascha~ skriver:

efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....
HOLD KÆFT JEG ER I CHOCK AF GLÆDE KANN SLET IKKE FATTE DET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ihh 1000 gange tillykke, glæder os til at følge din graviditet herinde 

Knus

1000Ben

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

Tillykke med den længe ventede graviditet!!

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Mike

~Natascha~ skriver:

efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....

Har sagt det mange gange, og skreget dig næsten døv i; men endnu engang - TILLYKKE SKAT! !

Anmeld

11. oktober 2011

Nataschaepb@hotmail.com

Misselbek skriver:

Har sagt det mange gange, og skreget dig næsten døv i; men endnu engang - TILLYKKE SKAT! !

hehe du så sær «3 «3 «3 «3 «3 «3 «3

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Mike

~Natascha~ skriver:

hehe du så sær «3 «3 «3 «3 «3 «3 «3

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

~Natascha~ skriver:

KÆÆMPE tillykke !! Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

11. oktober 2011

Tvillingemor80

TILLYKKE !!!! Vi prøvede også over 1 år, og det er så uvirkeligt når testen så viser positiv !

Tillykke tillykke

Anmeld

11. oktober 2011

Tulley

~Natascha~ skriver:

Stort tillykke.

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.