Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkel's mor <3 skriver: Tillykke, det var dig der skrev et indlæg om at du var så skruk her den anden dag ikke ?
Tillykke, det var dig der skrev et indlæg om at du var så skruk her den anden dag ikke ?
Kæmpe stort tillykke...
Gaia skriver:Stort tillykke det er bare dejligt. Håber din kæreste kommer over chokket
~Natascha~ skriver: åååha det kan jeg ikke lige huske men tror jeg ikke
åååha det kan jeg ikke lige huske men tror jeg ikke
Okay men hvor er det da fantastisk endnu engang tillykke
~Natascha~ skriver: efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....HOLD KÆFT JEG ER I CHOCK AF GLÆDE KANN SLET IKKE FATTE DET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....HOLD KÆFT JEG ER I CHOCK AF GLÆDE KANN SLET IKKE FATTE DET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Kæmpe stort tillykke. Hvor er det bare fantastisk for jer !
Stort tillykke med spiren
Stort tillykke!
Kæmpe stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128