Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....HOLD KÆFT JEG ER I CHOCK AF GLÆDE KANN SLET IKKE FATTE DET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det dejligt for jer!
Stort tillykke
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Tillykke!!
Stort tillykke med den lille spire .
Tillykke, det var dig der skrev et indlæg om at du var så skruk her den anden dag ikke ?
Stooort tillykke
~Natascha~ skriver: efter 1½ års prøvelse er ''vi'' endelig gravide min læge siger jeg ca er 8 uger henne og jeg er bare totalt i chock og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv fordi jeg er så glad.. min kæreste/forlovede er så meget i chock at han har trukket sig lidt siden.. han blev meget overrasket og nu skal han bare lige forstå at det endelig er sket.. vi har begge to været enige i at vi skulle smide alle former for prevention....HOLD KÆFT JEG ER I CHOCK AF GLÆDE KANN SLET IKKE FATTE DET <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hvor dejligt! Stort tillykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128