Hvor langt henne før symptomer kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Mira0911

GønskE skriver:

Nå Okaj. Men er ikke i tvivl om, at det var det værd for dig, og det ville nok heller ikke være mig et problem, hvis jeg vidste, at det var for et sundt og rask barn

Det har været det hele værd, det er godt nok også hårdt, lå bare i sengen og kunne ikke være oppe sammen med min familie de første par måneder.. Sidst i graviditeten her anden gang, lå jeg i sengen til de kom hjem og var oppe sammen med dem resten af dagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

lilledittemor

GønskE skriver:

Ja, men ikke en værdi grund over for barnet.. Og var ikke noget jeg ville inderst inde... Jeg var 19 da jeg fik det fjernet, blev 20 to måneder senere, så havde været 20, - men det kom så pludseligt, at før jeg fik overvejet det, var det fjernet.. Og vi har også gjort det en del, men ikke så meget som vi nok burde, men håber det har været nok

Hvis det ikke var noget du ville inderst inde.. Så kan jeg godt forstå at du har fortrudt.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Mira0911 skriver:

Det har været det hele værd, det er godt nok også hårdt, lå bare i sengen og kunne ikke være oppe sammen med min familie de første par måneder.. Sidst i graviditeten her anden gang, lå jeg i sengen til de kom hjem og var oppe sammen med dem resten af dagen... 

Kunne godt forestille mig, at det var helt vildt hårdt for det tager meget på en, jeg led også af helt vild kvalme da jeg var gravid, utrolig meget, og kunne heller ingen ting, men var sikker på, at det ville stoppe igen

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Ditte_Marie skriver:

Hvis det ikke var noget du ville inderst inde.. Så kan jeg godt forstå at du har fortrudt.

Jeg krydser fingre for dig

Tak og tak

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

GønskE skriver:

Tak og tak

Hvornår har du testdag?

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Ditte_Marie skriver:

Hvornår har du testdag?

Har aldrig rigtig sat mig ind i, hvornår man har teste dag, for ved ikke 100 hvornår min mens skal komme, efter som jeg først nu har smidt pillerne, og min sidste mens start var den 24/9 - så aner ikke.. Tester hvis jeg får symptomer eller min mens udebliver

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

GønskE skriver:

Kunne godt forestille mig, at det var helt vildt hårdt for det tager meget på en, jeg led også af helt vild kvalme da jeg var gravid, utrolig meget, og kunne heller ingen ting, men var sikker på, at det ville stoppe igen

Lige præcis... Man ved at det stopper igen... 

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Mira0911 skriver:

Lige præcis... Man ved at det stopper igen... 

Jep

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

GønskE skriver:

Har aldrig rigtig sat mig ind i, hvornår man har teste dag, for ved ikke 100 hvornår min mens skal komme, efter som jeg først nu har smidt pillerne, og min sidste mens start var den 24/9 - så aner ikke.. Tester hvis jeg får symptomer eller min mens udebliver

Okay

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Da jeg testede positiv 4+2 havde jeg haft ømme brystvorter og mens. lignende smerter i ca 1-2 ugers tid - og så kom kvalmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.