Hvor langt henne før symptomer kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

lilledittemor

GønskE skriver:

Har ÆL til og med i dag burde jeg så nu må vi se. Jeg håber!! Sidst jeg var det, testede jeg også efter 3+5, der var jeg næsten også overbevist om den var der, men det var bestemt ikke meningen eller planlagt, men denne gang vil vi gerne - så nu frygter jeg der skal meget mere til

Jeg var også der omkring første gang jeg blev gravid. Jeg valgte dog abort. Det er længe siden.

Men denne gang var baby der i første forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

GønskE

Mira0911 skriver:

Første gang uge 8

Anden gang uge 6

Det var både kvalme og opkast ved begge helt frem til fødslen.

Okaj der er længe til, håber! Og øv du havde kvalme alle 9 mrd

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

GønskE skriver:

Okaj der er længe til, håber! Og øv du havde kvalme alle 9 mrd

Det var virkelig øv bøv, troede ellers lige jeg slap for det anden gang... 

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Ditte_Marie skriver:

Jeg var også der omkring første gang jeg blev gravid. Jeg valgte dog abort. Det er længe siden.

Men denne gang var baby der i første forsøg

Det samme her - og har fortrudt det lige siden.. Men den var der i første forsøg selvom i var opsat på det?

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

DinNabo skriver:

Min kvalme kom i uge 5 i ca 5 dage, gik så væk i uge 6 og er nu så småt tilbage igen i uge 7

Mine bryster var også ømme fra cirka uge 5.

Okaj så det stadig håb forude

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Mira0911 skriver:

Det var virkelig øv bøv, troede ellers lige jeg slap for det anden gang... 

Er der andre i din familie der har haft det samme? /:

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

GønskE skriver:

Er der andre i din familie der har haft det samme? /:

Nej faktisk ikke... 

Anmeld

11. oktober 2011

lilledittemor

GønskE skriver:

Det samme her - og har fortrudt det lige siden.. Men den var der i første forsøg selvom i var opsat på det?

Jeg har ikke fortrudt - for jeg var ikke klar. 17 år gammel og skulle stå alene med det, fordi min eks bare var et stort barn.

Er ked af at du har fortrudt det - men der var vel en grund til at du tog beslutningen?

Jeps, jeg tog ÆL tests lige fra min sidste mens dag, og så til ÆL på 14. dagen (kendte ikke min cyklus og havde lige fået fjernet min spiral). Men vi var også sammen en hel del, så det ville være underligt hvis den ikke var der.. Vi var meget opsat på at NU skulle det være vi havde været lææænge om at tage beslutningen.

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Mira0911 skriver:

Nej faktisk ikke... 

Nå Okaj. Men er ikke i tvivl om, at det var det værd for dig, og det ville nok heller ikke være mig et problem, hvis jeg vidste, at det var for et sundt og rask barn

Anmeld

11. oktober 2011

GønskE

Ditte_Marie skriver:

Jeg har ikke fortrudt - for jeg var ikke klar. 17 år gammel og skulle stå alene med det, fordi min eks bare var et stort barn.

Er ked af at du har fortrudt det - men der var vel en grund til at du tog beslutningen?

Jeps, jeg tog ÆL tests lige fra min sidste mens dag, og så til ÆL på 14. dagen (kendte ikke min cyklus og havde lige fået fjernet min spiral). Men vi var også sammen en hel del, så det ville være underligt hvis den ikke var der.. Vi var meget opsat på at NU skulle det være vi havde været lææænge om at tage beslutningen.

Ja, men ikke en værdi grund over for barnet.. Og var ikke noget jeg ville inderst inde... Jeg var 19 da jeg fik det fjernet, blev 20 to måneder senere, så havde været 20, - men det kom så pludseligt, at før jeg fik overvejet det, var det fjernet.. Og vi har også gjort det en del, men ikke så meget som vi nok burde, men håber det har været nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.