Sagen er den at jeg tilbage i maj er ude at køre. Holder i et T kryds bag hajtænder og venter på fri bane. Det skal siges at vi holde op ad bakke.
Da der kommer fri bane starter jeg med at trille frem, men kommer egentlig ikke nogen vegne, og bliver i tvivl om jeg er i det rigtige gear. Skynder mig at skifte til første men bliver grebet sådan lidt af åhnej og går faktisk i stå, men i samme øjeblik knalder bagfrakommede bil lige ind i mig og så holder vi pænt der.
Umiddelbart synes skaden ikke af meget, men da vi kommer til mekaniker viser det sig at jeg skal have udsifter at del som et blevet trykket, samt bagsmækken skal omlakeres. Så selvom det helel var ved lav fart, ja jeg var jo faktisk slet ikke oppe i nogen fart, så gik det "hårdt" ud over min vil.
Sagen trækker i langdrag, men jeg vil egentlig bare vide hvad Jeres erfaringer er med sådanne sager. Jeg mener jo at selvom jeg er gået i stå, så er det modparts skyld da vedkommende ikke har holdt afstand og ikke har set at jeg har bremset igen.
Håber i jkan hjælpe med et lille svar:0)
Anmeld