Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babyMark skriver: du har ret i at maverne ser meget forskellige ud. Synes ellers også det er en mægtig fin mave, du havde.
du har ret i at maverne ser meget forskellige ud. Synes ellers også det er en mægtig fin mave, du havde.
ihhh tak og i lige måde...
med min dreng har jeg ikke billeder sådan andet end på papir hehe det var før digi cam tiden hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dreng
babyMark skriver: ja alt for mærkelig! drømte lige for nylig, at jeg blev kørt til kejsersnit og så INDEN jeg var blevet skåret i, løb en dreng afsted fra mig og jeg hoppede op på sådan en elevator de har på Christiansborg meget meget mærkeligt. Han var forøvrigt omkring et år og lignede min nuværende søn
ja alt for mærkelig! drømte lige for nylig, at jeg blev kørt til kejsersnit og så INDEN jeg var blevet skåret i, løb en dreng afsted fra mig og jeg hoppede op på sådan en elevator de har på Christiansborg meget meget mærkeligt. Han var forøvrigt omkring et år og lignede min nuværende søn
Haha, hvad ens graviditet ikke gør ved en! Håber da ikke det sker i virkeligheden
babyMark skriver: ha ha, ja det er i hvert fald meget ubevidst men spændende om du har ret. Min søster drømte jeg fik en dreng på 9,8 kg. for at hun IKKE har ret
ha ha, ja det er i hvert fald meget ubevidst men spændende om du har ret. Min søster drømte jeg fik en dreng på 9,8 kg. for at hun IKKE har ret
Det der med drømme er vist ikke en særlig god indikator Jeg drømte selv mange gange, at det var en dreng vi skulle have, men der ligger altså en lille pige i min mave
Jeg tror det er en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128