Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er jeg 32+2. Er nu 33+3 og baby bokser løs derinde. Hvad gætter du på, at der gemmer sig derinde? Jeg finder ud af det til fødslen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skyder på en pige, ud fra farven på din kjole, haha. En ubevidst forindelse
babyMark skriver: her er jeg 32+2. Er nu 33+3 og baby bokser løs derinde. Hvad gætter du på, at der gemmer sig derinde? Jeg finder ud af det til fødslen
En lille dreng
en pige tror jeg. min mave var mere rund og jeg har fået en dreng..
En lille pige jeg ventede en dreng og min mave var mere rund...!
Dinna88 skriver: Jeg skyder på en pige, ud fra farven på din kjole, haha. En ubevidst forindelse
ha ha, ja det er i hvert fald meget ubevidst men spændende om du har ret. Min søster drømte jeg fik en dreng på 9,8 kg. for at hun IKKE har ret
babyMark skriver: ha ha, ja det er i hvert fald meget ubevidst men spændende om du har ret. Min søster drømte jeg fik en dreng på 9,8 kg. for at hun IKKE har ret
Jeg holder på en pige!HAHA! Sikke en drøm...
Dinna88 skriver: Jeg holder på en pige!HAHA! Sikke en drøm...
ja alt for mærkelig! drømte lige for nylig, at jeg blev kørt til kejsersnit og så INDEN jeg var blevet skåret i, løb en dreng afsted fra mig og jeg hoppede op på sådan en elevator de har på Christiansborg meget meget mærkeligt. Han var forøvrigt omkring et år og lignede min nuværende søn
K&S skriver: En lille pige jeg ventede en dreng og min mave var mere rund...!
sjovt at høre hvorfor du tror pige... Min mave var også mere rund første gang og det var en dreng, så spændt på om den statisik holder...
Mikkel's mor <3 skriver: en pige tror jeg. min mave var mere rund og jeg har fået en dreng..
spændende... lige nu er jeg modtagelig for alle mulige argumenter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128