et mavebillede fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Muffin_girl

babyMark skriver:

her er jeg 32+2. Er nu 33+3 og baby bokser løs derinde. Hvad gætter du på, at der gemmer sig derinde? Jeg finder ud af det til fødslen

Pige  Men hold da op en smuk mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

lycly

Min første indskydelse er en dreng Jeg gætter nu meget sjældent rigtigt. Min veninde skulle dog til kønsscanning i dag og der gættede jeg for første gang rigtigt . Så måske jeg er blevet bedre til at gætte Hvad tror du selv du får ?

Anmeld

10. oktober 2011

twinboys

Klart en dreng... kjolen snyder, men hold da op en dejlig babyhule

Anmeld

10. oktober 2011

babyMark

AalborgPigen skriver:

Pige  Men hold da op en smuk mave 

ih tak...

at du også snart får lov at rende rundt med en gravidmave.

Jeg får tit at vide at min mave er stor og ofte kommentarer som "når det er nok lige op over" eller "er du sikker på, at der ikke er to?". Men jeg er ligeglad. Jeg er glad for min mave

Anmeld

10. oktober 2011

babyMark

twinboys skriver:

Klart en dreng... kjolen snyder, men hold da op en dejlig babyhule

tak tak

ja det er dumt med en lyserød kjole, det havde jeg ikke lige overvejet. Har været så dårlig til at få taget nogle billeder af maven denne gang, så har ikke lige noget mere neutralt billede

Anmeld

10. oktober 2011

babyMark

LunaLykke skriver:

Min første indskydelse er en dreng Jeg gætter nu meget sjældent rigtigt. Min veninde skulle dog til kønsscanning i dag og der gættede jeg for første gang rigtigt . Så måske jeg er blevet bedre til at gætte Hvad tror du selv du får ?

ja måske?

Ih jeg synes det er lidt svært....i starten af min graviditet troede jeg mest det var en pige. Jeg havde meget kvalme og det havde jeg ikke første gang, hvor jeg fik en dreng. Men så holdt kvalmen op, og jeg begyndte at drømme om drenge...og nu svinger det lidt...

i starten gættede alle på pige og nu synes jeg mange gætter dreng, så bliver hele tiden lidt farvet af hvad andre tror. Men altså har klart oplevet graviditeten anderledes denne gang, så hælder nok mest til pige, men det er måske sådan 60% jeg tror på pige

Anmeld

10. oktober 2011

Muffin_girl

babyMark skriver:

ih tak...

at du også snart får lov at rende rundt med en gravidmave.

Jeg får tit at vide at min mave er stor og ofte kommentarer som "når det er nok lige op over" eller "er du sikker på, at der ikke er to?". Men jeg er ligeglad. Jeg er glad for min mave

Tak  Jeg syntes virkelig du har sådan en flot mave.. Det er da wow.. Den er jo helt markeret og smuk.. Så folk skal da bare holde bøtte !!!

Anmeld

10. oktober 2011

Toshiba

babyMark skriver:

her er jeg 32+2. Er nu 33+3 og baby bokser løs derinde. Hvad gætter du på, at der gemmer sig derinde? Jeg finder ud af det til fødslen

tror en dreng - den ligner ikke min mave med en pige

billedet er taget ca. samtidig med dit

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2011

chriwi

Maven ligner ret meget min ved sidste graviditet - så jeg gætter på en pige

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

10. oktober 2011

babyMark

Toshiba skriver:

tror en dreng - den ligner ikke min mave med en pige

billedet er taget ca. samtidig med dit

du har ret i at maverne ser meget forskellige ud. Synes ellers også det er en mægtig fin mave, du havde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.