Fastelavns-flash :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Loggidut

øh...der er ikke fastelavn endnu vel

jeg har intet sørget for....er jeg sent på den?

ved godt jeg bare skal købe noget ståhej, men vil sgu da ikke komme for sent til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Muffinmus

Hvis vi skal til noget fastelavn bliver han pirat...så meget står fast da jeg har masser af tøj der kan snittes op...men tror ikke der bliver så meget fastelavn i byen far hans alder og da DP jo er delvist langtidssygemeldt bliver der ikkert heller ikke noget der.

Anmeld

1. februar 2009

mor til en del

MariaE skriver:

Hvis vi skal til noget fastelavn bliver han pirat...så meget står fast da jeg har masser af tøj der kan snittes op...men tror ikke der bliver så meget fastelavn i byen far hans alder og da DP jo er delvist langtidssygemeldt bliver der ikkert heller ikke noget der.

Hvad er det for noget med DP mor......sygemeldt.......er hun ikke privat, hvad gør du/I så........

Lisbeth.

Anmeld

1. februar 2009

Kaufie

Loggidut skriver:

øh...der er ikke fastelavn endnu vel

jeg har intet sørget for....er jeg sent på den?

ved godt jeg bare skal købe noget ståhej, men vil sgu da ikke komme for sent til det

Det er d. 22 februar...... Så du (og vi andre, der hænger i bremsen) har lidt tid at løbe på endnu..

Mette, der tror William skal være løve

Anmeld

1. februar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi skal til fastelavnsfest i Carolines legestue, og der skal hun klædes ud som tiger. Det bliver syet at hendes tante, som er i gang med en skrædder/design uddannelse, så glæder mig rigtig meget til at se det

Årsagen til at det skal være en tiger: hun kan sige som en - og ud fra det perspektiv skulle det enten være en ko, tiger eller julemand

Anmeld

1. februar 2009

Muffinmus

Mor til en del skriver:

Hvad er det for noget med DP mor......sygemeldt.......er hun ikke privat, hvad gør du/I så........

Lisbeth.

Ahmen altså....det er noget rigtig ged. Hun har været sygemeldt ed dårligt knæ i over 2 uger nu og fortsætter endnu.
Næste uge ved vi måske hvornår hun kan få undersøgt knæet på sygehuset. Så skal vi der tage stilling til hvad vi gør.
Så måske er vi nødt til at spørge kommunen om de evt har en plads i Vammen. Den anden mulighed er at de ansætter en au pair til at atge alle de tunge opgaver til hendes knæ er bedre, for så slipper vi alle sammen for at flytte ungerne.
Har jo ikke lyst til at flytte ham nu her hvor lillesøster komm erom lidt, det ville være synd for ham...
Så lige nu er vi fucked....men vi håber vi snart ved hvor hun står så vi kan tage en beslutning

Anmeld

1. februar 2009

Tynen

cmks2007 skriver:

Vi skal til fastelavnsfest i Carolines legestue, og der skal hun klædes ud som tiger. Det bliver syet at hendes tante, som er i gang med en skrædder/design uddannelse, så glæder mig rigtig meget til at se det

Årsagen til at det skal være en tiger: hun kan sige som en - og ud fra det perspektiv skulle det enten være en ko, tiger eller julemand

HAHA
Godt argument.

Stella ryster bare på hovedet når man spørger hende hvad hesten siger?!
Ved ikke helt om hun bare har observeret deres bevægelser istedet for lyden

Anmeld

1. februar 2009

Louise mortil4

Freja har også fået den der heste dragt, bare i udgaven med ben, men hun er jo også næsten 3. Lærke og Liv skal være tornerose begge 2 det var det eneste vi kunne opdrive i små størrelser til bare nogenlunde overkommelige penge. Tør sgu heller ikke lade de 2 små være heste, de så en hest i tv den anden aften og de gik da helt i selvsving altså, så vi sad og gloede dokumentar om heste det halv af aftenen, men de morede sig da og havde det vælgid sjovt. Men hvor kan de altså se tåbelige ud når de sidder og hopper op og ned med åben mund og kæmpe øjn og siger heste lyde.

Knus Louise 29+5

Anmeld

1. februar 2009

linemus

cmks2007 skriver:

Ha ha ha - ja, så skulle Nanna også være julemand og Signe skulle være fisk Eller hund - hun er vældig god til at lave de der... hvad hedder det... stønnelyde??... med tungen hængende langt ud af munden og kravler derefter rundt og siger vov vov.

Anmeld

2. februar 2009

Ny mor

Hæ, hæ, hæ, i kan ikke gætte hvem der skal sy fastelavnstøj til mine to!
eg kan sige så meget at det kommer fra Ebeltoft

Knus & god dag
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.