Fastelavns-flash :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Tynen

Har I fundet ud af hvad ungerne skal være til fastelavn (Hvis I altså gør noget ud af det i år)?

Synes ikke udvalget er så stort i de små størrelser (Men indrømmet - Jeg har ikke orket at tage turen ind i BR), så vi tog den nemme og købte en pegasus-dragt til Stella som hun nu konstant render rundt i

Uploader lige et billede når min fatter lige får det sendt til min mail - Er I andre med på at flexe deres kostumer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

ivfmarie

når (og hvis) ungernes mor får fundet et kostume til dem, så skal I være de første til at se!!

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Jeg regner stærkt med at han skal være Byggemand Bob men nu må vi se om det bliver til noget. Ellers bliver han bare håndværker

Og jo er helt klar på at flexe!!

Anmeld

1. februar 2009

Plysbjørnen

Laura skal ikke klædes ud i år, synes hun er for lille til at få noget ud af det... hun kan jo ikke engang selv slå på tønden...

Anmeld

1. februar 2009

Mie A

Simon skal være Ninja - vi har nemlig arvet et kostume til ham. Ea har fået en fin Tornerosekjole, som hun er rigtig glad for - så hun kommer sandsynligvis til at ligne halvdelen af pigerne i børnehaven Lærke skal være klædt ud som baby

Anmeld

1. februar 2009

Tynen

Det er heller ikke fordi Stella skal slå katten af tønden og alt det der
Hun skal bare lige over og triumfere ved bedsteforældrene

Anmeld

1. februar 2009

Tynen

Nå, vi har så ingen billeder hvor hun har "hatten" ordentlig på, da ungen gik fuldstændig amok hver gang hun fik den på - Troede faktisk bare at vi nåede at fange hende på mindst 1 billede.. Men nej

Det fede er at hun lige laver "hunden" når hun har dragten på, når hun får øje på en af vingespidserne og drejer rundt og rundt for at se hvad det er der stakler hende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Nårhhh hvor er hun sød

Havde lidt overvejet sådan en til Oliver bare i giraf, men Dennis synes ikke den var lige så stort et hit som jeg. Han troede ikke Oliver ville have "hovedet" på.

Anmeld

1. februar 2009

Tynen

HAHA
Vi havde også et stort dilemma igår - Hesten eller giraffen

Glæder mig til at se hvad du finder på mht. trøjen så vi kan se Oliie i hans smarte outfit

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Tynen skriver:

HAHA
Vi havde også et stort dilemma igår - Hesten eller giraffen

Glæder mig til at se hvad du finder på mht. trøjen så vi kan se Oliie i hans smarte outfit

Tror det var godt i valgte hesten den er lige Stella (dig)

Jeg synes egentlig det var meget smart det der med at det bare var sådan en overtrækningstrøje ting. Altså at det ikke var et helt outfit, hvis du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.