Hvad skal I lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2009

Kaufie

William og jeg har været i mødregruppe i dag - to af dem mødte du selv med stor mave på Line. Vi mødes nu ca hvert halve år - 6 mødre og 9 børn var vi i dag.

Og Wildbassen hyggede sig.... Hjemme igen sov han en time før han var klar til at se håndbold med mor - øv en kamp, men med fortjent sejr til Polen.

Sidst men bestem ikke mindst har vi øvet os i at hoppe..... eller dvs bøje sammen i knæene "1-2-3" og strække dem ud på "hop" Sådan lærer man så også at tælle til tre....

Efter aftensmaden var der udsolgt, så her er længe puttet og ikke en lyd har vi hørt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

ivfmarie

kunne du så finde ud af det? Altså :
Sidst men bestem ikke mindst har vi øvet os i at hoppe..... eller dvs bøje sammen i knæene "1-2-3" og strække dem ud på "hop" Sådan lærer man så også at tælle til tre....

Anmeld

1. februar 2009

Lulle25

I dag har vi været til opvisning med min store datter på 7 år, hun går til spring og er bare skide god, er bare solt af hende. Mathilde synes også det var skægt, men vi tog hjem lidt før for hun blev lidt træt. Der ventede børnene en stor overraskelse til sidst som vi nåede og se/høre og det var Nikolaj fra mgp der kom og optrådte med numre fra hans nye plade, der udkommer i morgen, så Cecilie var hel oppe og køre Så ingen håndbold til os, men det var meget bedre det vi oplevede og Cecilie er bare så stolt.

Knus Louise

Anmeld

1. februar 2009

birgittemarie

Hej alle tøse

Jeg har fået installeret et gammelt tastatur her, så jeg igen kan skrive med mellemrum, når det passer mig.

Vi har været ude at spille i dag. Vi har varmet op for Tim Lothar, som I skulle gøre jer selv den tjeneste at høre:

http://www.timlothar.com/new/default.htm

Slap af, hvor var han fed og det var vi heldigvis også

Line: Fedt at høre, at du er blevet færdig med den dumme eksamen og at du skal have en eneogalenedag endelig i morgen

Knus fra Birgitte

Anmeld

1. februar 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Ja, jeg fik så pludselig 4 gæster .. så dagen gik hurtigt. Vi gik en tur på legepladsen, og ellers legede ungerne her og der og alle vegne..

Tak for en hyggelig dag , Linemus.

Marie

Selv tak - det slog en dag på sofaen omgivet af skrigende unger

Freja: "Jeg vil ha' den lyserøde baby med..."

Fine billeder - selvfølgelig. Tror bestemt, der kommer et par billeder mere imorgen, når jeg igen er enerådig over min computer - er forvist til den lille bærbare, så manden kan spille wow

Knus Line

Anmeld

1. februar 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Hej alle tøse

Jeg har fået installeret et gammelt tastatur her, så jeg igen kan skrive med mellemrum, når det passer mig.

Vi har været ude at spille i dag. Vi har varmet op for Tim Lothar, som I skulle gøre jer selv den tjeneste at høre:

http://www.timlothar.com/new/default.htm

Slap af, hvor var han fed og det var vi heldigvis også

Line: Fedt at høre, at du er blevet færdig med den dumme eksamen og at du skal have en eneogalenedag endelig i morgen

Knus fra Birgitte

Tak for det, BM. Og godt at høre, der er liv i dig endnu. Synes det er 100 år siden (cirka), der er kommet lyd fra dig. Har været tæt ved at skrive til dig, men det er kun blevet ved tanken so far. Håber alt er vel. Fedt at høre I har været ude og spille

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.