Hvad skal I lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

linemus

Jeg sidder lige og venter på at bollerne er varmet, så vi kan spise morgenmad. Er som sædvanlig ene forældre på denne tid, men glæder mig da til husbonden står op engang til middag. Det er lidt trist at være ene sådan en søndag morgen.

Tja, vi skal vist ikke lave det store. Rydde lidt op indimellem spisetider og bleskift - synes det tager meget tid. Ih, hvor er jeg kedelig i dag... Skal I lave noget spændende?

Line - der glæder sig imorgen endelig at få den eneogalenedag har jeg set frem til (pigerne var hjemme fredag pga. feber, så jeg har endnu ikke fået slappet max af efter eksamen, men imorgen...!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Tynen

Rydde op!! Virkelig!
Jeg har udskudt det så lang tid nu, og her trænger virkelig - Både i skuffer og skabe.. Ja, bare alle vegne..

God søndag til dig

Anmeld

1. februar 2009

Lise

Godmorgen Line,

Jeg er lige stået op - Christian tog havregrødsvagten idag, så jeg slumrede lidt ekstra. Det var skønt Og tiltrængt. Vågnede op til en mæt, nyvasket og glad dreng..
Vi skal til 3-års fødselsdag i eftermiddag hos Simons fætter. Så den står på boller, varm kakao og lagkage Det skal nok blive hyggeligt, og jeg glæder mig...

Kuren må genoptages imorgen, ovenpå en særdeles usund weekend.

Håber din dag bliver god, trods alt. Og at du bare får slappet max af imorgen. Det fortjener du virkelig.

Anmeld

1. februar 2009

ivfmarie

bum bum.. jeg er alene med afkommet... der trænger virkelig til oprydning, men jeg tror nu det ender med en lang gåtur.. måske smider vi en fiskesnøre i Møllesøen, hvem ved. måske er der en bette skalle der bider på??

Marie - med allermest lyst til at flade ud på sofaen - heeeele dagen!

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Jeg venter også på at min husbond står op, så nu hygger jeg mig med jer imens Oliver tuller rundt og leger.

Ellers skal jeg se om jeg har energi nok til at gå i krig med rengøring af badeværelset som jeg har udskudt i en uge nu!

I aften skal vi ud og have and hos mine forældre, MUMS

Anmeld

1. februar 2009

mor til en del

Jeg har gang i bolle dejen, skal jeg spise sundt blive jeg jo nærmest nød til at bage selv...
Manden er på besøg hos hans far, sammen med et af børnene, resten vimser rundt og leger eller ser tv.

Jeg havde igår første dag med måling af blodsukker, og jeg har spekuleret som en gal, da mit fasteblodsukker er for højt. de andre målinger som jeg måler før og efter et måltid er helt efter bogen.
Imorges målte jeg så igen faste blodsukker og det var igen for højt......jeg fatter ikke helt hvad der sker, så jeg må hellere ringe og snakke med sygeplejersken imorgen, og se om hun kan give en logisk forklaring,

Oscars skoldkopper er godt i udbrud, og klør ikke mere, nu håber jeg så de to små snart bryder ud....så vi kan få det overstået...

Lisbeth.

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

jeg har sørme lige været i ZOO, ene og alene med Tif, mens manden pillede en radiator af.

Det er simpelthen er mega hit, så keder i jer, så smut afsted med jeres dejlige poder!

Shit aberne var et hit, og elefanterne...jeg er ikke sikker på hun anede hvad det var hun kiggede på, men for pokker hvor var de sjove!

Desuden er det utroligt at jeg ikke har et girafføl med mig hjem i bagagen, for der var den her næsten nye giraf som forelskede sig i Tif, den kunne slet ikke få øjnene fra hende igen, lol, og Tif var så ligeglad som hun kunne være...lol

Anmeld

1. februar 2009

ivfmarie

Ja, jeg fik så pludselig 4 gæster .. så dagen gik hurtigt. Vi gik en tur på legepladsen, og ellers legede ungerne her og der og alle vegne..

Tak for en hyggelig dag , Linemus.

Marie

Anmeld

1. februar 2009

ivfmarie

hov, jeg ville lige have fast et par billeder med... kommer her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2009

bette

vi er hos svigerne idag.. god mad er gratis mad lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.