Drengenavnet Storm - Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Isabella_mor

jeg syntes RIGTIG GODT om Storm. det er fantastisk skønt det navn

hvad er det for noget fis at folk siger sådan til det navn i evt vil vælge...  til dem... og  til jer.. i skal vælge det navn I syntes om  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

SukkerDronning

Jeg syntes det er et fantastisk fint navn! Ta' det, ta' det, ta' det!! hehe

Hvis vi får en dreng næste gang, er vi ret enige i at han skal hedde Storm. Så ja både min kæreste og jeg er vilde med det

Bare vent og se når først den lille basse kommer ud og han hedder Storm, så vil jeres omgivelser sige "jamen det er da et meget fint navn" og WUPTI! Så har de glemt alt om blæst og hvirvelvind

Anmeld

10. oktober 2011

Skønne Jønne

Kvist skriver:

Jeg er helt tosset med navnet Storm , og det var også oppe og vende til min Albert.. Manden var dog ikke helt så begejstret som mig..

Men det kommer helt sikkert op og vende igen, hvis vi får flere drenge, hvis ikke min bror snupper det først.. Det er blevet lidt en kamp mellem os, hvem der bliver den heldige ejer af en storm..

Jeg er virkelig også forundret over at farmanden også elsker navnet Storm.. For han er ellers en mere traditionel fyr

Vi har begge elsket navnet siden meget tidligt i graviditeten - så mon ikke vi ender der

Da vi købte noget tøj på ellos.dk synes vi også bare at det passede til en Storm

Anmeld

10. oktober 2011

Kvist

Jeg er virkelig også forundret over at farmanden også elsker navnet Storm.. For han er ellers en mere traditionel fyr

Vi har begge elsket navnet siden meget tidligt i graviditeten - så mon ikke vi ender der

Da vi købte noget tøj på ellos.dk synes vi også bare at det passede til en Storm

Ja Alberts far er også mere traditionel, men havde utroligt svært ved at finde nogle navne han sys om, og komme ind i navnekampen

Jeg gik og prellede en masse af mig, deriblandt Storm, og den fik et hurtigt nej.. Det gjorde Albert som det endte med også, men en dag kom han og sagde at han sys det skulle være Albert eller William af de navne jeg havde nævnt, og en William lignede han slet ikke da han kom..

Så næste gang skal Storm bare nævnes tidligt i forløbet så han har en 9 mdr. til at vænne sig til navnet..

Men når i begge er så vilde med navnet er det jo det han skal hedde, ville også være træls at komme til at fortryde i ikke gav ham det navn..

Anmeld

10. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg synes navnet Storm er et skøn og dejligt navn. Og synes at i skal give ham det navn i synes er bedst til ham

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

10. oktober 2011

Sphynxlover

Jeg bryder mig ikke om navnet men nu er det jo heller ik mig der skal vælge

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i skønne mødre og kommende mødre

Herhjemme skal vi have en lille lækker dreng. Vi ved ikke helt hvorfor, men vi er begge helt vilde med navnet Storm

Men tidligt i graviditeten snakkede i meget navne med alle - venner og familie, og hver gang vi nævnede navnet så fik vi negative kommentarer... "det kan man ikke hedde", "så vil vi ikke passe ham", "hvorfor så ikke blæst eller hvirvelvind?"

Det kom meget bag på mig de kommentarer og vi nævner nu ikke navne for andre - nu får de det af vide når han bliver født og vi er også synes det er en lækker Storm

Vi tænker dog lidt over at det ikke passer så godt til de efternavne han skal have, da det vil være Storm S......... R... Altså vil hans navn slutte på et etstavelsesord ligesom navnet Storm jo også kun er. Det har jo ikke den store betydning, men alligevel...

Mit andet bud på et navn er Elliot og mandens bud er Hjalte - men vi føler bare at vi ville nøjes hvis det blev et af de to. Og er sikker på at Elliot også ville få en masse kommentarer med på vejen

Glæder mig til at høre fra jer

Hilsner Mig - som gerne vil være ligeglad med alle andre!!

elsker det navn , det så stærkt et navn ..

vores søn hedder det

Anmeld

5. januar 2012

Lunae

Jeg synes det er en smukt og stærkt navn, men måske lige lovlig brugt for tiden

Anmeld

5. januar 2012

MIWULA

Jeg sys storm er vildt sødt og vi snakkede selv om det navn da vi ventede oz. Vi fik også mange kommentare til de navne vi havde og man blev sku sån lidt  men altså det er jo ikk deres barn der skal hedde det og man kan da ikk udelukke og passe et barn pga et navn.  Men super sødt navn.

Anmeld

5. januar 2012

Darling<3

Bestemt ikke et navn jeg ville døbe min søn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.