Drengenavnet Storm - Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Skønne Jønne

Krussedulle skriver:

Syntes det er et af de smukkeste navne i hele verden min mindste dreng hedder Storm og du er velkommen til at kigge fordi min profil, så kan du se hvordan sådan 'en' ser ud hehe.. Mht til kommentarerne, skidt pyt med dem! min svigerfar har ikke én gang sagt Storm til min lille mand, og han er altså 8 mdr gammel men det rører mig ikke.. Så længe han ikke kalder ham noget han ikke hedder min store dreng kalder lillebror for Stormy

Ej Krussedulle

Jeg gik lige ind og så dine billeder... Elsker navnet Storm Vitus. Jeg har selv haft nævnt navnet Vitus, men det faldt ikke i helt god jord... Og det er jo også et ældre navn og ikke et som faldt ned fra himlen i forgårs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

maria_wlt

Skønne Jønne skriver:

Hej alle i skønne mødre og kommende mødre

Herhjemme skal vi have en lille lækker dreng. Vi ved ikke helt hvorfor, men vi er begge helt vilde med navnet Storm

Men tidligt i graviditeten snakkede i meget navne med alle - venner og familie, og hver gang vi nævnede navnet så fik vi negative kommentarer... "det kan man ikke hedde", "så vil vi ikke passe ham", "hvorfor så ikke blæst eller hvirvelvind?"

Det kom meget bag på mig de kommentarer og vi nævner nu ikke navne for andre - nu får de det af vide når han bliver født og vi er også synes det er en lækker Storm

Vi tænker dog lidt over at det ikke passer så godt til de efternavne han skal have, da det vil være Storm S......... R... Altså vil hans navn slutte på et etstavelsesord ligesom navnet Storm jo også kun er. Det har jo ikke den store betydning, men alligevel...

Mit andet bud på et navn er Elliot og mandens bud er Hjalte - men vi føler bare at vi ville nøjes hvis det blev et af de to. Og er sikker på at Elliot også ville få en masse kommentarer med på vejen

Glæder mig til at høre fra jer

Hilsner Mig - som gerne vil være ligeglad med alle andre!!

Storm er et super godt navn Stærkt og rigtig drenget 

Ud af Elliot, Hjalte og Storm så ville jeg helt klart vælge STORM

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

Skønne Jønne skriver:

Ej Krussedulle

Jeg gik lige ind og så dine billeder... Elsker navnet Storm Vitus. Jeg har selv haft nævnt navnet Vitus, men det faldt ikke i helt god jord... Og det er jo også et ældre navn og ikke et som faldt ned fra himlen i forgårs

God smag både manden og jeg faldt pladask for de navne med det samme her kommer en evt dreng nr 3 til at hedde Sylvester

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Skønne Jønne skriver:

Herhjemme skal vi have en lille lækker dreng. Vi ved ikke helt hvorfor, men vi er begge helt vilde med navnet Storm

Men tidligt i graviditeten snakkede i meget navne med alle - venner og familie, og hver gang vi nævnede navnet så fik vi negative kommentarer... "det kan man ikke hedde", "så vil vi ikke passe ham", "hvorfor så ikke blæst eller hvirvelvind?"

Det kom meget bag på mig de kommentarer og vi nævner nu ikke navne for andre - nu får de det af vide når han bliver født og vi er også synes det er en lækker Storm

Vi tænker dog lidt over at det ikke passer så godt til de efternavne han skal have, da det vil være Storm S......... R... Altså vil hans navn slutte på et etstavelsesord ligesom navnet Storm jo også kun er. Det har jo ikke den store betydning, men alligevel...

Mit andet bud på et navn er Elliot og mandens bud er Hjalte - men vi føler bare at vi ville nøjes hvis det blev et af de to. Og er sikker på at Elliot også ville få en masse kommentarer med på vejen

Det er et super flot og gammelt navn. Thumbs up fra mig 

Anmeld

10. oktober 2011

Ranarupta

Jeg absolut elsker dét navn!!

Jeg forstår slet ikke andre folks behov for at komme med en mening om et evt navn. Jeg synes, at det er SÅ frækt og så uopdragent, at det er pinligt!

Tag ikke deres fis til dig - men I skal gøre det, I synes er bedst  

Anmeld

10. oktober 2011

Skønne Jønne

Skønt at I er enige

Tror også at vennerne har svært ved navne fordi de slet ikke er der i deres liv.. Det varer længe inden nogen af vores gode venner skal have barn. Har heldigvis en kusine som lige har fundet ud af at hun er gravid (en ups'er) så de er jo også snart samme sted som os

Selvom andre gravide måske ikke ville kalde sit barn for Storm så er de stadig sat ind i babynavne i dag. Jeg kigger jo på nettet hele tiden efter alle mulige babyemner.. Så der er snart ikke noget et barn ikke kunne hedde i min verden. Selvom navnet Hegn er lidt mærkeligt.. Man kan også hedde Feta og ludo - men hey mit barn skal bare ikke hedde det, men derfor må dit da gerne

Anmeld

10. oktober 2011

Janni.

Skønne Jønne skriver:

Jeg kan godt li navnet Storm, men hvad jeg kan li' er sagen ligemeget. I skal helt klart vælge hvad i føler for, og holde ved det. 

Storm er vejen frem hvis det er det i kan li' 

Anmeld

10. oktober 2011

Zafir

Jeg syntes det er mega Fedt. :-) og det fungerer fint med et en stavelses navn. Det har Frigg jo også. Så laver navn bare kælenavne hvis man har brug gjort flere stavelser.
Men navn kan synge børnenes navn med Kaj sangen og det er hyggeligt. :-P

Anmeld

10. oktober 2011

moars

Ranarupta skriver:

Jeg absolut elsker dét navn!!

Jeg forstår slet ikke andre folks behov for at komme med en mening om et evt navn. Jeg synes, at det er SÅ frækt og så uopdragent, at det er pinligt!

Tag ikke deres fis til dig - men I skal gøre det, I synes er bedst  

Nemlig...som sp sagde sidst hun var her...så er det som om at når man er gravid har fået barn osv. så er det legalt for alle at kommentere ditten og datten (uden at blive spurgt)....Det giver jeg hende ret i.

Følg jeres hjerter

Anmeld

10. oktober 2011

Kvist

Jeg er helt tosset med navnet Storm , og det var også oppe og vende til min Albert.. Manden var dog ikke helt så begejstret som mig..

Men det kommer helt sikkert op og vende igen, hvis vi får flere drenge, hvis ikke min bror snupper det først.. Det er blevet lidt en kamp mellem os, hvem der bliver den heldige ejer af en storm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.