Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Preghiera skriver: Jo det var jo det, jeg tænkte Thank God for baby.dk, haha. Ej, og jeg tror vi har snakket om det før og jeg hader at lyde snobbet, men det betyder altså også lidt at det er nogle piger der 1) ikke er gravide ved et uheld 2) er i gang med en uddannelse. Bare fordi, det altså siger ret meget om dér JEG er... (ikke at det er bedre eller, du ved) Men vil jo gerne finde nogen der VIRKELIG forstår hvordan det er at ha' kvalme og skal til undervising - etc
Jo det var jo det, jeg tænkte Thank God for baby.dk, haha.
Ej, og jeg tror vi har snakket om det før og jeg hader at lyde snobbet, men det betyder altså også lidt at det er nogle piger der 1) ikke er gravide ved et uheld 2) er i gang med en uddannelse.
Bare fordi, det altså siger ret meget om dér JEG er... (ikke at det er bedre eller, du ved) Men vil jo gerne finde nogen der VIRKELIG forstår hvordan det er at ha' kvalme og skal til undervising - etc
Jeg fostår dig søde og kender dig godt nok til at vide du ikke mener det på en - Jeg er bedre end jer andre- måde.
Men ja, ved hvad du mener..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: tro mig, når du har testet positivt starter ringene i vandet Har en "veninde" som jeg ALDRIG havde regnet med ville snakke om sådan nogle ting.. hun er lidt ohm ja hehe funny på mange områder og ikke en jeg ville se som en der skulle til at være mor men altså de starter projekt baby snart ret overraskende men det har virkelig sat sine spor dem fra mit seminarie er også sådan, og det har jeg også selv været, ung rejs guide - bartender - cult party freak pige men da jeg så gav efter og blev kærester med min bedsteven så var der bare ingen tvivl i mit sind så selv os party freaks kan pludselig vende før andre har en ide om det jeg er 26+4 idag og tusind tak
tro mig, når du har testet positivt starter ringene i vandet
Har en "veninde" som jeg ALDRIG havde regnet med ville snakke om sådan nogle ting.. hun er lidt ohm ja hehe funny på mange områder og ikke en jeg ville se som en der skulle til at være mor men altså de starter projekt baby snart ret overraskende men det har virkelig sat sine spor
dem fra mit seminarie er også sådan, og det har jeg også selv været, ung rejs guide - bartender - cult party freak pige men da jeg så gav efter og blev kærester med min bedsteven så var der bare ingen tvivl i mit sind så selv os party freaks kan pludselig vende før andre har en ide om det jeg er 26+4 idag og tusind tak
Ej hvor fedt! Jeg får nemlig også tit den der "Baby?? DIG?!?"
Er nemlig også god til at feste løs og har arbejdet som bartender osv osv.. Men altså.. ja. Kan stadig ikke forestille mig at mine veninder skal ha' børn indenfor de næste 3 år Mange af dem er jo party-singler
Nåh ja, så det lige under dit billede (flot!)
Hvad er det for en uddannelse du er ved at tage?
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg fostår dig søde og kender dig godt nok til at vide du ikke mener det på en - Jeg er bedre end jer andre- måde. Men ja, ved hvad du mener..
Glæder mig til vi kan følges Du må endelig holde mig opdateret
Preghiera skriver: Ej hvor fedt! Jeg får nemlig også tit den der "Baby?? DIG?!?" Er nemlig også god til at feste løs og har arbejdet som bartender osv osv.. Men altså.. ja. Kan stadig ikke forestille mig at mine veninder skal ha' børn indenfor de næste 3 år Mange af dem er jo party-singler Nåh ja, så det lige under dit billede (flot!) Hvad er det for en uddannelse du er ved at tage?
hahah den fik jeg også - af dem som ikke kender mig inderst og det viser jo faktisk skræmmende nok hvor lidt man kender til hinanden selvom man studere sammen
Jeg er igang med en bachelor i pædagogik er på 5 semester så når jeg går fra har jeg 2 semestre tilbage
Preghiera skriver: Glæder mig til vi kan følges Du må endelig holde mig opdateret
Det skal jeg nok søde.
Höör skriver: hahah den fik jeg også - af dem som ikke kender mig inderst og det viser jo faktisk skræmmende nok hvor lidt man kender til hinanden selvom man studere sammen Jeg er igang med en bachelor i pædagogik er på 5 semester så når jeg går fra har jeg 2 semestre tilbage
Ja! Det er ikke engang løgn... de der har kendt mig længst tid (eller i andre fora) de er ikke overraskede, men alle dem fra semi tror, jeg har fået en hjerneblødning, siden jeg vil være mor nu.
Fedt at høre fra nogen der er i mit sted... synes vi er sjældne (Det er muligt, det er en fordom): men som regel støder jeg ind i piger på min alder der ikke har planer om uddannelse hvis de drømmer om baby. Eller fik baby ved et uheld og ikke længere er sammen med faren. Er det bare mig, der trænger til at komme lidt ud? Heh
Preghiera skriver: Ja! Det er ikke engang løgn... de der har kendt mig længst tid (eller i andre fora) de er ikke overraskede, men alle dem fra semi tror, jeg har fået en hjerneblødning, siden jeg vil være mor nu. Fedt at høre fra nogen der er i mit sted... synes vi er sjældne (Det er muligt, det er en fordom): men som regel støder jeg ind i piger på min alder der ikke har planer om uddannelse hvis de drømmer om baby. Eller fik baby ved et uheld og ikke længere er sammen med faren. Er det bare mig, der trænger til at komme lidt ud? Heh
Det er skræmmende men sådan er det jo som regel med skolerne altså jeg er fint glad for min klasse men ingen af dem er min tætte tætte veninder for vi er for forskellige og grundlæggende er jeg bare anti pædagog modsat de andre så giver en lidt funny cocktail
Jeg tror det kommer an på hvordan man opsøger folk jeg har lært to fantastiske piger at kende herinde og vi ligger lige op af hinanden i alder og har termin trip trap træsko og de har også begge planlagt deres og begge under uddannelse men jo har da også to skønne veninder udefra den virkelige verden der ikke havde planlagt deres guldklumper men de har nu også begge udd
men der er også ganske mange af de andre kan man læse rundt omkring på nettet
Preghiera skriver: Er jeg den eneste? Søger nogen der står i samme situation som mig, som jeg forhåbentlig kunne "følges" med. Jeg er 22 og har en kæreste på 36 der er pædagog (vi har været sammen i 2 år) Jeg går på lærerseminariet på 2. år Men det der mangler: Jeg har ingen i min omgangskreds der er samme sted som mig og min kæreste (altså baby, hus etc) Så håber der er nogen herinde der står samme sted?
Er jeg den eneste? Søger nogen der står i samme situation som mig, som jeg forhåbentlig kunne "følges" med.
Så håber der er nogen herinde der står samme sted?
Taniakb skriver: Jeg er 22 og har lige fået mig en datter for 2 måneder siden.. Jeg har været sammen med min kæreste igennem 2 ½ år efterhånden. Min gamle omgangskreds var også nogen jeg gik i byen med og var party uartige.. Der var jeg også - Inden jeg mødte min kæreste. Nu bor vi på en gård og har vores dejlige datter på 2 måneder . Og det skræmte en del af den omgangskreds.Men det må man jo bare tage med .. - Bare man har det godt med sig selv
Jeg er 22 og har lige fået mig en datter for 2 måneder siden.. Jeg har været sammen med min kæreste igennem 2 ½ år efterhånden. Min gamle omgangskreds var også nogen jeg gik i byen med og var party uartige.. Der var jeg også - Inden jeg mødte min kæreste. Nu bor vi på en gård og har vores dejlige datter på 2 måneder . Og det skræmte en del af den omgangskreds.Men det må man jo bare tage med .. - Bare man har det godt med sig selv
Dejligt at høre, der er flere
Hvordan ser din vennekreds så ud nu? Jeg er sådan lidt trist over at de fleste, jeg snakker med, skifter ud i deres veninder, når de ikke lige er nået dertil endnu... Og vi bor inde i centrum af Odense og forbliver "byfolk". Så er hele tiden "konfronteret" med det ungdomsliv der nu engang følger med...
Men hvad oplever du? Selvom i flyttede.
Jeg er selv 22 år, men jeg har allerede en datter på 18 måneder, som jeg fik da jeg var. 21. Jeg er i gang med en lang videregående uddannelse, så jeg kender godt til der hvor du er nu.
Vi har heller ingen i omgangskredsen som har fået børn så tidligt, Emilie var helt planlagt, og vi er også stadig sammen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128