22 år, igang med udd. og PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.870 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Preghiera

Er jeg den eneste? Søger nogen der står i samme situation som mig, som jeg forhåbentlig kunne "følges" med.

• Jeg er 22 og har en kæreste på 36 der er pædagog (vi har været sammen i 2 år)
  • Jeg går på lærerseminariet på 2. år
  • Men det der mangler: Jeg har ingen i min omgangskreds der er samme sted som mig og min kæreste (altså baby, hus etc)

Så håber der er nogen herinde der står samme sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

liwsmor

Preghiera skriver:

Er jeg den eneste? Søger nogen der står i samme situation som mig, som jeg forhåbentlig kunne "følges" med.

• Men det der mangler: Jeg har ingen i min omgangskreds der er samme sted som mig og min kæreste (altså baby, hus etc)

kender det næsten godt, kender godt det med at venner eller omgangskredsen ikke er ligeså sådan med børn, hus, bil og fast kæreste og bare hygge over rødvinen. . 

men uddannelse kan jeg ikke helt kun lidt, da jeg er lærer så kender det nok godt lidt.. men det er virkelig hårdt og nogen gange sidder jeg tænker jeg savner mine venner, men jeg fundet ud af jeg savner venner som er det sted jeg er .. tror lidt det også det du mener

Anmeld

9. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Nu har du også mig søde. (Når vi altså "må" gå i gang igen)

Jeg er :

• 21år kæresten er 24 og er tømrersvend. (Vi har været sammen i 5½år. )
  • Jeg går på socialrådgiveruddannelsen på 2. semester.
  • Vi er samme sted som jer: Baby og hus + materiellegoder opfyldt.

Så måske vi ender meget tæt på hinanden alligevel..

Anmeld

9. oktober 2011

maria87

Preghiera skriver:

jeg er 24 år, i sommers afsluttede jeg 2½ år på handelskolen, og er nu i lærer i en boghandler hvor jeg skal være i 2 år også. 

min kæreste er 31 år, og arbejder på et støberi, og  vi har vøæret sammen i snart 6 år, og har en skøn søn sammen som bliver 5 år her til november  

Anmeld

9. oktober 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Nu har du også mig søde. (Når vi altså "må" gå i gang igen)

Jeg er :

• 21år kæresten er 24 og er tømrersvend. (Vi har været sammen i 5½år. )
  • Jeg går på socialrådgiveruddannelsen på 2. semester.
  • Vi er samme sted som jer: Baby og hus + materiellegoder opfyldt.

Så måske vi ender meget tæt på hinanden alligevel..

Jaaaah ved jo, jeg har dig! Men du er faktisk også den eneste... Suk. Føler mig bare så alene... det er jo en MEGA VILD TING at beslutte sig for at blive forældre.. og selvom alle støtter os, så kunne man altså godt bruge et par veninder der stod i det også

Iiih altså, ja vi går jo igang om 7 uger Vi kunne lave testdage sammen

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Preghiera skriver:

Jaaaah ved jo, jeg har dig! Men du er faktisk også den eneste... Suk. Føler mig bare så alene... det er jo en MEGA VILD TING at beslutte sig for at blive forældre.. og selvom alle støtter os, så kunne man altså godt bruge et par veninder der stod i det også

vent og se veninderne de følger trop før end at du aner det

Kan en på 22 år der er gravid med første barn sige  

Anmeld

9. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Preghiera skriver:

Det er en rigitg vild ting. Men mon ikke der er nogen flere af os derude et sted.

Ja 7 uger. pyyh det er snart. Vi kan forhåbentlig nå at være med. (Jeg er begyndt at bløde frisk nu) så mon ikke det hele er overstået i næste uge. Så lige vente på næste cyklus og så kører vi derudaf.

Det kan vi ihvertfald.

Anmeld

9. oktober 2011

Preghiera

Höör skriver:

vent og se veninderne de følger trop før end at du aner det

Kan en på 22 år der er gravid med første barn sige  

Hehe det kunne da være skønt"! Men lige pt er der ingen af p igerne i min vennekreds der "er der". Altså... det er ikke engang lige om hjørnet. Og ude på seminariet er det bare "paaaaartyyyyy" hver torsdag, fredag og lørdag.

men Tillykke forresten! Hvor langt er du henne?

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Preghiera skriver:

Hehe det kunne da være skønt"! Men lige pt er der ingen af p igerne i min vennekreds der "er der". Altså... det er ikke engang lige om hjørnet. Og ude på seminariet er det bare "paaaaartyyyyy" hver torsdag, fredag og lørdag.

men Tillykke forresten! Hvor langt er du henne?

tro mig, når du har testet positivt starter ringene i vandet

Har en "veninde" som jeg ALDRIG havde regnet med ville snakke om sådan nogle ting.. hun er lidt ohm ja hehe funny på mange områder og ikke en jeg ville se som en der skulle til at være mor men altså de starter projekt baby snart ret overraskende men det har virkelig sat sine spor

dem fra mit seminarie er også sådan, og det har jeg også selv været, ung rejs guide - bartender - cult party freak pige men da jeg så gav efter og blev kærester med min bedsteven så var der bare ingen tvivl i mit sind så selv os party freaks kan pludselig vende før andre har en ide om det jeg er 26+4 idag og tusind tak  

Anmeld

9. oktober 2011

Preghiera

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er en rigitg vild ting. Men mon ikke der er nogen flere af os derude et sted.

Ja 7 uger. pyyh det er snart. Vi kan forhåbentlig nå at være med. (Jeg er begyndt at bløde frisk nu) så mon ikke det hele er overstået i næste uge. Så lige vente på næste cyklus og så kører vi derudaf.

Det kan vi ihvertfald.

Jo det var jo det, jeg tænkte Thank God for baby.dk, haha.

Ej, og jeg tror vi har snakket om det før og jeg hader at lyde snobbet, men det betyder altså også lidt at det er nogle piger der 1) ikke er gravide ved et uheld 2) er i gang med en uddannelse.

Bare fordi, det altså siger ret meget om dér JEG er... (ikke at det er bedre eller, du ved) Men vil jo gerne finde nogen der VIRKELIG forstår hvordan det er at ha' kvalme og skal til undervising - etc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.