Nu er det tæt på! :) hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Preghiera

lottemusen skriver:

Det er lige præcis sådan jeg også har det! Det ene tidspunkt er jeg i den syvende himmel oveer at skulle være mor, og i et splitseknd kan det skifte til at jeg ALDRIG bliver klar til at blive mor!

Jeg tror ikke jeg bliver klar, før jeg har mit barn i armene, det er jo umuligt at forestille sig hvordan det bliver. Men gid man kunne se ind i fremtiden  Men man kan jo altid trøste sig ved, at der er så mange milliader andre der har fået børn, så kan jeg vel også klare det 

Hehe, ja det har du ret i Glæder mig bare til de to streger, for så er der "no way back" og det hjælper nok lidt på de der humørsvingninger mellem "jeg er totalt SATC-pige" og "jeg er den fødte mor"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

christina92

Preghiera skriver:

Hvor sjovt! Jeg har LIGE snakket med en veninde som for nyligt var ved en arkupuntør for at få hjælp med træthedsproblemer og overspisning. Og det har BARE hjulpet!

Tror altså, jeg hopper med på sådan en behandling mod rygning Det er jo forsøget værd

Iiih hvor dejligt at i er igang... Det kan jo være, vi kommer til at følges ad så

Vi har da også lidt tilfælles mht vores gamle mænd og bachelor, haha. (Det lød dumt, men håber du ved hvad jeg mener)

Heheh ja det lød lidt dumt, men ved hvad du mener

Det kunne være rigtig sjovt hvis vi kommer til at følges.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med arkupunkturen, og nej det kan jo aldrig skade, det kan altid kun give en positiv virkning  Ellers kan jeg anbefale NADA som er arkupunktur i ørene og ansigtet. Det er også super undervejs i graviditeten mod smerter, uro olign.

Anmeld

11. oktober 2011

Preghiera

christina92 skriver:

Heheh ja det lød lidt dumt, men ved hvad du mener

Det kunne være rigtig sjovt hvis vi kommer til at følges.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med arkupunkturen, og nej det kan jo aldrig skade, det kan altid kun give en positiv virkning  Ellers kan jeg anbefale NADA som er arkupunktur i ørene og ansigtet. Det er også super undervejs i graviditeten mod smerter, uro olign.

Hedder det NADA? For det var vist også i ørene, min veninde havde fået det... Men det er dét jeg skal ha' i hvert fald!

Bring 'em!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.