Jeg skulle så meget skamme mig.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Mauser.

Anonym skriver:

altså sådan havde jeg det også da jeg var højgravid, og også lidt tid efter fødslen, men pludselig begyndte jeg at bruge make up igen og sætte håret på andre måder end en knold og det hjalp altså en del synes jeg..

så bare rolig, det skal nok komme tilbage igen..

Det må vi håbe, jeg har ikke købt et eneste stykke tøj til mig selv siden jeg blev gravid nærmest har bare shoppet og shoppet ting til baby .. dyrt mærketøj ! åh gud altså ..
Det lyder ikke som om at det bliver bedre jo ældre at de bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Det må vi håbe, jeg har ikke købt et eneste stykke tøj til mig selv siden jeg blev gravid nærmest har bare shoppet og shoppet ting til baby .. dyrt mærketøj ! åh gud altså ..
Det lyder ikke som om at det bliver bedre jo ældre at de bliver

nej bare rolig, du fortsætter skam med at købe til baby..

men det er jo heller ikke fordi jeg slet ikke får noget selv.. det er bare slet ikke noget nær det prisleje som mit barn får tøj i..

Anmeld

9. oktober 2011

MorDk

Ja jeg køber sgu også mere til min søn end til mig selv (men det er ok) Dog nægter jeg at bruge penge på dyrt mærketøj til Bassen... Det virker for mig helt hen i vejret! Han vokser hurtigt ud af det og det risikerer at blive væk i vuggestuen. Det er jo ikke for barnets skyld man køber dyrt mærketøj! Ungen er LIGEGLAD! Jeg synes man kan få meget lækkert og godt tøj i H&M og Name ti + andre steder. Vores dreng har også tøj fra Føtex, Tøj & Sko...

Et eller andet sted er alle varer mærkevarer! Nogle er bare dyrere end andre  

Det dyreste jeg har købt til min søn er hans sko/støvler... (Angulus) Lige netop med sko går jeg ikke på kompromis...! Sååå helt hellig er jeg heller ikke *s*

Anmeld

9. oktober 2011

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

Ja det skulle jeg faktisk..

Selvom jeg godt ved at de penge der står på kontoen nu er til ren tant og fjas, så har jeg det faktisk dårligt med mit nyeste køb..

for første gang nogensinde er det lige gået op for mig hvor mange penge jeg egentlig bruger på tøj til mit barn hele tiden, og hvorfor er det lige jeg ikke køber noget til mig selv nogengange istedet??

men nå, jeg har lige puttet 9 stykker tøj i kurven på houseofkids og jeg kom af med 2100kr.. 2100!!! for 9!! stykker tøj.. overvandt jeg nu min "frygt" for billigt tøj til mit barn kunne jeg gå i bilka og få 20 stykker tøj for de penge..

Synes faktisk det er lidt skræmmende at jeg uden så meget som at blinke kan bruge så mange penge på mit barn, men når det kommer til mig selv går jeg i arvetøj, H&M og alle de andre "billige" mærker.. for jeg kan ikke få mig til at bruge så mange penge på mig selv mere..

Det er en meget skræmmende udvikling synes jeg..

Mvh hende der egentlig glæder sig til at tøjet kommer ind af døren, men også hende der hader sig selv lidt for ALTID at sætte sig selv i baggrunden

Åha... Det kunne ha været mig der havde skrevet det indlæg! Jeg elsker bare houseofkids.dk, de har alle de mærker jeg godt kan li... Og jeg bor 10 mins kørsel fra deres lager, så jeg kan selv hente, og spare porto! Idag har de jo så det der lagersalg, og jeg fik også kastet en masse i kurven, men fornuften sejrede alligevel, for jeg slettede halvdelen af det jeg havde lagt i kurven - skulderklap til mig fra mig

Knus fra hende der også sagens kunne gå i name it og h&m, men som synes at Småfolk, Norlie og alle de andre lidt dyrere mærker bare er i bedre kvalitet

Anmeld

9. oktober 2011

Mauser.

Anonym skriver:

nej bare rolig, du fortsætter skam med at købe til baby..

men det er jo heller ikke fordi jeg slet ikke får noget selv.. det er bare slet ikke noget nær det prisleje som mit barn får tøj i..

Nej præcis .. Jeg får det på samme måde, det er jeg sikker på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.