Jeg skulle så meget skamme mig.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja det skulle jeg faktisk..

Selvom jeg godt ved at de penge der står på kontoen nu er til ren tant og fjas, så har jeg det faktisk dårligt med mit nyeste køb..

for første gang nogensinde er det lige gået op for mig hvor mange penge jeg egentlig bruger på tøj til mit barn hele tiden, og hvorfor er det lige jeg ikke køber noget til mig selv nogengange istedet??

men nå, jeg har lige puttet 9 stykker tøj i kurven på houseofkids og jeg kom af med 2100kr.. 2100!!! for 9!! stykker tøj.. overvandt jeg nu min "frygt" for billigt tøj til mit barn kunne jeg gå i bilka og få 20 stykker tøj for de penge..

Synes faktisk det er lidt skræmmende at jeg uden så meget som at blinke kan bruge så mange penge på mit barn, men når det kommer til mig selv går jeg i arvetøj, H&M og alle de andre "billige" mærker.. for jeg kan ikke få mig til at bruge så mange penge på mig selv mere..

Det er en meget skræmmende udvikling synes jeg..

Mvh hende der egentlig glæder sig til at tøjet kommer ind af døren, men også hende der hader sig selv lidt for ALTID at sætte sig selv i baggrunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Selvom jeg godt ved at de penge der står på kontoen nu er til ren tant og fjas, så har jeg det faktisk dårligt med mit nyeste køb..

for første gang nogensinde er det lige gået op for mig hvor mange penge jeg egentlig bruger på tøj til mit barn hele tiden, og hvorfor er det lige jeg ikke køber noget til mig selv nogengange istedet??

men nå, jeg har lige puttet 9 stykker tøj i kurven på houseofkids og jeg kom af med 2100kr.. 2100!!! for 9!! stykker tøj.. overvandt jeg nu min "frygt" for billigt tøj til mit barn kunne jeg gå i bilka og få 20 stykker tøj for de penge..

Synes faktisk det er lidt skræmmende at jeg uden så meget som at blinke kan bruge så mange penge på mit barn, men når det kommer til mig selv går jeg i arvetøj, H&M og alle de andre "billige" mærker.. for jeg kan ikke få mig til at bruge så mange penge på mig selv mere..

Mvh hende der egentlig glæder sig til at tøjet kommer ind af døren, men også hende der hader sig selv lidt for ALTID at sætte sig selv i baggrunden

Man vil jo altid gerne give sit barn det bedste af det bedste.. 

Anmeld

9. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg kender det godt .. Syns det svært at lade vær ..

Anmeld

9. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er vist en normal mor ting

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Man vil jo altid gerne give sit barn det bedste af det bedste.. 

det er jo det man gerne vil..

men hvorfor er det at man får dårlig samvittighed når man så endelig køber noget til sig selv istedet??

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg kender det godt .. Syns det svært at lade vær ..

det er SÅ svært at lade være.. og kunne have brugt mange flere penge, for der var mange ting jeg gerne ville have derinde, men var nødt til at styre mig bare lidt..

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

det er det nok..

men ville da ønske detv ar mig der fik tøj for 2000kr

Anmeld

9. oktober 2011

saxa

Jeanne skriver:

Lige mine ord!!

Sys egentlig at dem der burde skamme sig, er de mødre der KUN tænker på sig selv og lader deres børn gå i for lille, hullet og ekstremt forvasket tøj - og så går de selv i dyrt modetøj, flotter sig med alt hvad der der tilhører og bare gør ekstremt meget ud af sig selv! Og glemmer deres børn.. De mødre findes desværre også..

Men har man ressourcerne til det, skal man da ha lov til at spendere på sine børn (OG sig selv)

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Lige mine ord!!

Sys egentlig at dem der burde skamme sig, er de mødre der KUN tænker på sig selv og lader deres børn gå i for lille, hullet og ekstremt forvasket tøj - og så går de selv i dyrt modetøj, flotter sig med alt hvad der der tilhører og bare gør ekstremt meget ud af sig selv! Og glemmer deres børn.. De mødre findes desværre også..

Men har man ressourcerne til det, skal man da ha lov til at spendere på sine børn (OG sig selv)

sådanne typer kender jeg også, og jeg væmmes ved dem..

men sådan bliver jeg aldrig selv.. mit barn har altid fået hvad det skal bruge og lidt mere til..

problemet her er at jeg aldrig selv køber noget der er til mig medmindre det er på sindssygt udsalg, og det burde jo ikke kun være sådan..

ressourcerne er der skam, ellers gjorde jeg det ikke.. men har veninder der slet ikke forstår mig og de valg jeg tager i henhold til mit barn..

Anmeld

9. oktober 2011

saxa

Anonym skriver:

sådanne typer kender jeg også, og jeg væmmes ved dem..

men sådan bliver jeg aldrig selv.. mit barn har altid fået hvad det skal bruge og lidt mere til..

problemet her er at jeg aldrig selv køber noget der er til mig medmindre det er på sindssygt udsalg, og det burde jo ikke kun være sådan..

ressourcerne er der skam, ellers gjorde jeg det ikke.. men har veninder der slet ikke forstår mig og de valg jeg tager i henhold til mit barn..

Jeg synes du skal tage en shoppedag med dig selv, og købe hva du har lyst til! for self skal der også være plads til DU skal forkæles! Ellers ender det nok rimelig surt på et tidspunkt..

Det at dine veninder ikke forstår dig er deres problem. Det er dine valg og dine penge.. (har de selv børn??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.