Jeg skulle så meget skamme mig.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Jeg synes du skal tage en shoppedag med dig selv, og købe hva du har lyst til! for self skal der også være plads til DU skal forkæles! Ellers ender det nok rimelig surt på et tidspunkt..

Det at dine veninder ikke forstår dig er deres problem. Det er dine valg og dine penge.. (har de selv børn??)

dem der ikke forstår mig er faktisk dem der selv har børn..

dem der ikke har børn synes bare det er fedt at jeg går så meget op i mit barns tøj som jeg gør..

burde nok bare tage en shoppedag hvor jeg kun må købe til mig selv.. det er også forsøgt, men kommer hjem med maks 3 ting, og det er alt sammen købt på udsalg.. ville så gerne blive bedre til at købe til mig selv, men ved ikke hvordan jeg skal gøre det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ja det skulle jeg faktisk..

Selvom jeg godt ved at de penge der står på kontoen nu er til ren tant og fjas, så har jeg det faktisk dårligt med mit nyeste køb..

for første gang nogensinde er det lige gået op for mig hvor mange penge jeg egentlig bruger på tøj til mit barn hele tiden, og hvorfor er det lige jeg ikke køber noget til mig selv nogengange istedet??

men nå, jeg har lige puttet 9 stykker tøj i kurven på houseofkids og jeg kom af med 2100kr.. 2100!!! for 9!! stykker tøj.. overvandt jeg nu min "frygt" for billigt tøj til mit barn kunne jeg gå i bilka og få 20 stykker tøj for de penge..

Synes faktisk det er lidt skræmmende at jeg uden så meget som at blinke kan bruge så mange penge på mit barn, men når det kommer til mig selv går jeg i arvetøj, H&M og alle de andre "billige" mærker.. for jeg kan ikke få mig til at bruge så mange penge på mig selv mere..

Det er en meget skræmmende udvikling synes jeg..

Mvh hende der egentlig glæder sig til at tøjet kommer ind af døren, men også hende der hader sig selv lidt for ALTID at sætte sig selv i baggrunden

Du kunne få meget mere end 20 stykker i Bilka, for 2100 kunne du nok få 50 stykker tøj i Bilka.

Anmeld

9. oktober 2011

Mauser.

jeg kender det faktisk godt !!!! jeg er selv højgravid og køber dyre mærke ting til min ufødte datter men til mig selv køber jeg nærmest intet ??? jeg håber virkelig at jeg begynder at gå lidt op i mig selv igen efter jeg har født, ellers bliver jeg da trist og grå !

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

jeg kender det faktisk godt !!!! jeg er selv højgravid og køber dyre mærke ting til min ufødte datter men til mig selv køber jeg nærmest intet ??? jeg håber virkelig at jeg begynder at gå lidt op i mig selv igen efter jeg har født, ellers bliver jeg da trist og grå !

vil da ikke kalde mig selv for grå og trist, men det er da bestemt ikke det nyeste af det nyeste jeg render rundt i selv.. men ser da moderne ud..

men ja hvor kommer den der købetrang til børnene pludselig fra?? min har stået på i over 2 år nu, og den stopper nok ikke igen..

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Du kunne få meget mere end 20 stykker i Bilka, for 2100 kunne du nok få 50 stykker tøj i Bilka.

der prikkede du lige endnu emre til samvittigheden..

men nå, nu mangler mit barn nok heller ikke mere i den her str, så må jeg begynde at købe til den næste str..

Anmeld

9. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

der prikkede du lige endnu emre til samvittigheden..

men nå, nu mangler mit barn nok heller ikke mere i den her str, så må jeg begynde at købe til den næste str..

Det må du undskylde, ikke min mening.

Bruger personligt selv også mange penge på min søn, føler når jeg køber det at jeg har fået meget for pengene, men når så jeg kommer hjem kan jeg godt se det ikke er ret meget alligevel. Men køber dog altid i Bilka, H&M, Name It, Føtex el. tilsvarende butikker.

Anmeld

9. oktober 2011

Mauser.

Anonym skriver:

vil da ikke kalde mig selv for grå og trist, men det er da bestemt ikke det nyeste af det nyeste jeg render rundt i selv.. men ser da moderne ud..

men ja hvor kommer den der købetrang til børnene pludselig fra?? min har stået på i over 2 år nu, og den stopper nok ikke igen..

Jeg føler mig bestemt grå og trist .. men nok fordi at jeg inden jeg blev gravid gik meget op i mig selv hvilket jeg ikke gør på samme måde mere, nok også fordi jeg er højgravid men tænker da at det muligvis ikke kommer tilbage efter jeg har født :/

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det må du undskylde, ikke min mening.

Bruger personligt selv også mange penge på min søn, føler når jeg køber det at jeg har fået meget for pengene, men når så jeg kommer hjem kan jeg godt se det ikke er ret meget alligevel. Men køber dog altid i Bilka, H&M, Name It, Føtex el. tilsvarende butikker.

jamen præcis, jeg tænkte "fedt 9 stykker tøj til 2100kr, det er sq da lækkert" lige indtil jeg kom i tanker om gennemsnitsprisen og så tænkte bilkapriser, så fik jeg dårlig samvittighed..

til gengæld har vi haft en del bilka tøj herhjemme som vi har fået i gave og jeg synes bare det bliver så hurtigt grimt hvor det andet her bare holder i farve og pasform, så i længden føler jeg lidt at jeg har sparet penge

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg føler mig bestemt grå og trist .. men nok fordi at jeg inden jeg blev gravid gik meget op i mig selv hvilket jeg ikke gør på samme måde mere, nok også fordi jeg er højgravid men tænker da at det muligvis ikke kommer tilbage efter jeg har født :/

altså sådan havde jeg det også da jeg var højgravid, og også lidt tid efter fødslen, men pludselig begyndte jeg at bruge make up igen og sætte håret på andre måder end en knold og det hjalp altså en del synes jeg..

så bare rolig, det skal nok komme tilbage igen..

Anmeld

9. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

jamen præcis, jeg tænkte "fedt 9 stykker tøj til 2100kr, det er sq da lækkert" lige indtil jeg kom i tanker om gennemsnitsprisen og så tænkte bilkapriser, så fik jeg dårlig samvittighed..

til gengæld har vi haft en del bilka tøj herhjemme som vi har fået i gave og jeg synes bare det bliver så hurtigt grimt hvor det andet her bare holder i farve og pasform, så i længden føler jeg lidt at jeg har sparet penge

Ribserien trævler hurtigt i syningen, derfor køber jeg aldrig nogensinde det mere. Men deres bodyer med motiver er faktisk okay, også til 12,50-15,-, så er det faktisk pænt god kvalitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.