FB og billeder af vores lille guldklump, Emily <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Ditte<3

1000Ben skriver:

Sikken en DEJLIG FB. Og forresten - super sejt navn - det hedder min lille nye datter også 

100000 gange tillykke med hende, kan sådan genkende alle de følelser du beskriver 

Mange knus

Stefanie 

Ej, hvor sjovt, har faktisk ikke set så mange Emily'er herinde  Men super sødt navn og stort tillykke med hende 

Takker for dit søde indlæg, det så hyggeligt at folk herinde forstår én og genkender følelserne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med jeres prinsesse - hun ser dejlig ud

Anmeld

10. oktober 2011

Vivian87

Ditte<3 skriver:

Det var også en super fødsel  Krydser fingre for din bliver ligeså god  Du er ved at komme i kæmpefasen så, hehe det er fantastisk, ikk? 

Jo det er helt fantastisk og hun boltrer sig rundt derinde, og jeg elsker det bare

Anmeld

10. oktober 2011

Ditte<3

Vivian87 skriver:

Jo det er helt fantastisk og hun boltrer sig rundt derinde, og jeg elsker det bare

Vores lille prut var også mega aktiv, men det er jo fantastisk, så bliver man aldrig ked eller i tvivl om at alt er som det skal være. Emily var aktiv helt til sidste dag - men når hun bliver lidt større kan det godt gøre pænt nas  

Anmeld

10. oktober 2011

Ditte<3

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med jeres prinsesse - hun ser dejlig ud

Tusind tak 

Anmeld

10. oktober 2011

Vivian87

Ditte<3 skriver:

Vores lille prut var også mega aktiv, men det er jo fantastisk, så bliver man aldrig ked eller i tvivl om at alt er som det skal være. Emily var aktiv helt til sidste dag - men når hun bliver lidt større kan det godt gøre pænt nas  

Hehe, ja det siger folk godt nok, så lige nu nyder jeg det bare i fulde drag at det bare er en dejlig følelse

Anmeld

10. oktober 2011

Janni.

Stort tillykke med hende, dejlig FB.

Anmeld

10. oktober 2011

birthee

Stort tillykke med jeres pige - hvor er hun da bare lækker!!! Dejlig fødselsberetning, og det lyder til at have været en god fødsel... Knus herfra

Anmeld

10. oktober 2011

FogL

Ditte<3 skriver:

Tusind tak for de søde ord  Det varmer. 

Jeg håber for dig du føder uden så, jeg var også virkelig glad. Vil bare sige, at når man ligger der bliver man faktisk ligeglad og tror ikke du vil tænke over det bagefter hvis du fik bedøvelse. Man vil bare have sin lille baby ud 

Ja, det er også lige det jeg tænker Men det med fødsel tegner nu også godt - både min mor og mormor har født meget hurtigt alle gange, så håber at det er et mønster jeg kan følge 

Anmeld

10. oktober 2011

Emily2012<3

Nuuuurh!! Glæder mig helt til at få min egen Emily.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.