- skriver:
Altså, min kæreste ved også alt om mig og vi deler alt.Men her hedder det et forhold ikke 'bedste venner'.Jeg har nu en ven fra barndommens tid der er min bedste ven, han er mandlig ja. Og deler meget med ham. Men vi knalder ikke.Der forskellen er. Man kan da sagtens have brug for Mandligt selskab uden det manden/kæresten.Man har vel heller ikke nødvendigvis kun en veninde???Livet må gerne rumme flere mennesker. Skal også passe på med ikke at forsvinde ind i en bobbel.
Det har du helt ret i, men synes bare at kæresten må kunne opfylde behovet for en mandelig ven, når denne mandelige ven er x. Så udtrykte mig nok ik klart nok

selvf. Kan an have mandelige venner synes bare ikkke man skal have et nært venneforhold til x- kæresten, når denne før har skrevet frække ting til en og når ensnuværende kæreste ikke synes om det. Altså selvf. Skal kæresten ikbestemme hvem man omgåes osv. Men når kæresten som i dette tilfælde har noget at have det i synes jeg man skal respektere det. Ville man i dette tilfælde kunne dele med ens kæreste at man igen skriver sammen med x'en? Eller ville det blive holdt skjult? Hvis det sidste, hvad forhold har man så? Der er som sådan ik noget galt i at have kontakt til x'en, jeg har to af mine på fb. Men synes at i det øjeblik man gør det skjult ellermod den andens vilje, når denne har noget at have det i, at så er det et problem.

men helt enig i, at der skal være plads til mange mennesker i ens liv, og hvis bare x' en ikke førhen havde skrevet frækt, så havde jeg heller ikke set det som et problem. Personligt ville jeg dog ik være andet end bekendt med mine x' er både af respekt for min mand men også fordi jeg ikke føler et behov for at have dem i mit liv mere end de er nu dvs. Ude i perifirien.
Anmeld