Er det meget slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for at høre jeres mening. 

Har sms'et lidt med en gammel flamme idag - Faktisk min første kærlighed og den første jeg var "sammen" med Hehe
Men jeg HAR en kæreste, og han har også en kæreste.. Vi har begge to børn (han har med en anden end hende han er sammen med nu).. Min kæreste vil IKKE have at jeg har kontakt med ham, da han i starten af vores forhold skrev nogle "frække" ting til mig, og det forstår jeg fuldt ud!
Jeg kunne jo heller aldrig drømme om at mødes med ham, stoler ikke på mig selv, når jeg er sammen med ham  Men jeg SAVNER at have en VEN! En mand som jeg kan snakke med om alt muligt.. Problemet er bare, at jeg ikke "tør" fortælle min kæreste, at jeg har haft kontakt med ham..

Piger, er jeg ude på dybt vand? Eller er det i orden at jeg skriver med ham?  

Undskyld hvis det blev lidt rodet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Har lige brug for at høre jeres mening. 

Har sms'et lidt med en gammel flamme idag - Faktisk min første kærlighed og den første jeg var "sammen" med Hehe
Men jeg HAR en kæreste, og han har også en kæreste.. Vi har begge to børn (han har med en anden end hende han er sammen med nu).. Min kæreste vil IKKE have at jeg har kontakt med ham, da han i starten af vores forhold skrev nogle "frække" ting til mig, og det forstår jeg fuldt ud!
Jeg kunne jo heller aldrig drømme om at mødes med ham, stoler ikke på mig selv, når jeg er sammen med ham  Men jeg SAVNER at have en VEN! En mand som jeg kan snakke med om alt muligt.. Problemet er bare, at jeg ikke "tør" fortælle min kæreste, at jeg har haft kontakt med ham..

Piger, er jeg ude på dybt vand? Eller er det i orden at jeg skriver med ham?  

Undskyld hvis det blev lidt rodet..

Prøv at vende den om. 

Ville du bryde dig om det, hvis din kæreste gjorde det mod dig?

Jeg må sige ja, du er ude på lidt dybt vand. 

Du kan ikke være venner med en, du egentlig synes er lidt mere end en ven. 

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

Hvis du kun har skrevet i dag, kan den reddes ved at du med det samme stopper kontakten. Jeg synes ikke du er på dybt vand, hvis det ikke har været intim snak eller lignende, men jeg synes bestemt ikke det er i orden, hvis du har en aftale med din kæreste om ikke at snakke med lige netop denne person. Så må du respektere det.  

Vil du snakke videre med ham, må du tage sagen op med din kæreste og tage den derfra.

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Prøv at vende den om. 

Ville du bryde dig om det, hvis din kæreste gjorde det mod dig?

Jeg må sige ja, du er ude på lidt dybt vand. 

Du kan ikke være venner med en, du egentlig synes er lidt mere end en ven. 

Nej, selvfølgelig ville jeg ikke bryde mig om det! 
Ved jo godt det er "forkert"  Har allerede dårlig samvittighed, og vi har kun udvekslet 5 sms'er eller sådan noget.. 

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Hvis du kun har skrevet i dag, kan den reddes ved at du med det samme stopper kontakten. Jeg synes ikke du er på dybt vand, hvis det ikke har været intim snak eller lignende, men jeg synes bestemt ikke det er i orden, hvis du har en aftale med din kæreste om ikke at snakke med lige netop denne person. Så må du respektere det.  

Vil du snakke videre med ham, må du tage sagen op med din kæreste og tage den derfra.

Vi har kun skrevet idag.. Overvejer også lidt at tage den med min kæreste.. Kan bare ikke lide tanken om at skulle "spørge om lov".. 

Anmeld

8. oktober 2011

Tvillingemor80

Hvis jeg var din kæreste var jeg blevet meget ked og skuffet.

så ja jeg synes du er på dybt vand - hvis du skal havde en drenge ven så synes jeg du skal finde en du ikke har været mere end venner med..

Anmeld

8. oktober 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Nej, selvfølgelig ville jeg ikke bryde mig om det! 
Ved jo godt det er "forkert"  Har allerede dårlig samvittighed, og vi har kun udvekslet 5 sms'er eller sådan noget.. 

Så ved du også at du er på vej ud i noget, du ikke burde gøre. 

Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig at stoppe kontakten og så gå ind og kysse min kæreste. 

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Hvis jeg var din kæreste var jeg blevet meget ked og skuffet.

så ja jeg synes du er på dybt vand - hvis du skal havde en drenge ven så synes jeg du skal finde en du ikke har været mere end venner med..

Det har du jo helt sikkert ret i.. Men hvor fanden finder man sådan en? :b

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Så ved du også at du er på vej ud i noget, du ikke burde gøre. 

Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig at stoppe kontakten og så gå ind og kysse min kæreste. 

Han er på arbejde
Men du har ret .. Synes bare det er svært ;s 

Anmeld

8. oktober 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Det har du jo helt sikkert ret i.. Men hvor fanden finder man sådan en? :b

Det var jeg ikke samme sted som man finder veninder !? Har aldrig haft behov for en drenge ven synes jeg, tror min mand er min drenge ven   Men held og lykke med jagten !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.