Er det meget slemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Det var jeg ikke samme sted som man finder veninder !? Har aldrig haft behov for en drenge ven synes jeg, tror min mand er min drenge ven   Men held og lykke med jagten !

Synes bare det er rart med en mands mening engang imellem.. Piger holder jo altid med mig :b Og jeg kan ikke rigtig snakke med min kæreste OM min kæreste

Men tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Synes bare det er rart med en mands mening engang imellem.. Piger holder jo altid med mig :b Og jeg kan ikke rigtig snakke med min kæreste OM min kæreste

Men tak (:

hehe kan være jeg bare er heldig at havde en veninde der ikke altid holder med mig men er ret objektiv.. Men håber da du finder det du sørger uden det kan ramme dit forhold til din kæreste

Anmeld

8. oktober 2011

SjeBets

jeg stiller mig nok  i den anden grøft, min bedste kammerat er en jeg har haft et længere varende ... errhmn ... seksuelt forhold til, det har vi ikke mere, jeg har mødt min kæreste og han har haft nogle piger, MEN han er stadig min ven, det var han før vi lavede noget og han erdet nu, og jeg nægter at afgive min kontakt til ham, selv om min mand gerne så det,

MEN jeg skriver/siger så heller ikke noget til ham som min mand ikke må se eller høre, lige ledes kunne jeg ikke drømme om at sige til ham at han ikke måtte skrive med den ene eller anden pige, selv om han havde haft noget med dem. Og det er ikke fordi jeg IKKE er jaloux anlagt fordi det er jeg, men jeg prøver at se på det sådan at jeg ville blive vildt ked af det hvis jeg skulle afgive min kontakt til min kammerat, så noget for noget

Jeg vil sige hvis i ikke har skrevet noget du ikke kunne vise din mand, så synes jeg ik du er på dybt vand, han vil nok blive såret ja, men hvorfor skal han bestemme hvem du har kontakt til så længe der ikke er noget i det ? 

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jeg stiller mig nok  i den anden grøft, min bedste kammerat er en jeg har haft et længere varende ... errhmn ... seksuelt forhold til, det har vi ikke mere, jeg har mødt min kæreste og han har haft nogle piger, MEN han er stadig min ven, det var han før vi lavede noget og han erdet nu, og jeg nægter at afgive min kontakt til ham, selv om min mand gerne så det,

MEN jeg skriver/siger så heller ikke noget til ham som min mand ikke må se eller høre, lige ledes kunne jeg ikke drømme om at sige til ham at han ikke måtte skrive med den ene eller anden pige, selv om han havde haft noget med dem. Og det er ikke fordi jeg IKKE er jaloux anlagt fordi det er jeg, men jeg prøver at se på det sådan at jeg ville blive vildt ked af det hvis jeg skulle afgive min kontakt til min kammerat, så noget for noget

Jeg vil sige hvis i ikke har skrevet noget du ikke kunne vise din mand, så synes jeg ik du er på dybt vand, han vil nok blive såret ja, men hvorfor skal han bestemme hvem du har kontakt til så længe der ikke er noget i det ? 

Han SKAL jo netop ikke bestemme det.. Men tror bare det ville såre ham  

Jeg var også venner med ham her, inden vi "kom til" at blive mere end venner.. Problemet er at jeg for mange år siden, var en kæreste utro med ham.. Og dét har jeg fortalt min nuværende kæreste.. Så forstår da godt, hvis han er bange for at det sker igen..

Men på den anden side, synes jeg at han SKAL stole på mig Vi har trods alt været sammen i 2½ år, og har aldrig givet ham grund til at tvivle på min kærlighed.. 

Årh.. Kan ikke finde ud af det! 

Anmeld

8. oktober 2011

Vivian87

Jeg kan sagtens følge dig, har også selv en god ven som jeg har brugt som bolleven i de perioder jeg ingen kæreste havde, og min mand var bestemt ikke glad for det i starten, men han accepterede det og er faktisk kommet til at ku lide ham MEEEN!!! Det jeg hæfter mig ved er at du ikke stoler på dig selv i hans selskab - hvordan kan du forvente at din kæreste sys det er okay, og at han skal stole på dig når du ikke stoler på dig selv!?!? :O

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, har også selv en god ven som jeg har brugt som bolleven i de perioder jeg ingen kæreste havde, og min mand var bestemt ikke glad for det i starten, men han accepterede det og er faktisk kommet til at ku lide ham MEEEN!!! Det jeg hæfter mig ved er at du ikke stoler på dig selv i hans selskab - hvordan kan du forvente at din kæreste sys det er okay, og at han skal stole på dig når du ikke stoler på dig selv!?!? :O

Det er jo fordi jeg engang har været en kæreste utro med ham.. Er 100% på at jeg ikke kunne finde på at være min kæreste utro ! Men er bange for jeg måske kunne få lyst til det ? 

Men vi har ikke set hinanden i 3 år.. Der kan jo være sket SÅ meget på det stykke tid ;o

Anmeld

8. oktober 2011

modesty

Han skrev frække ting til dig i starten af din og din kærestes forhold. Du stoler ikke på dig selv når du er sammen med ham. Du har været en eks utro med ham.

Come on. Du ved vist godt selv at det ikke er skidesmart, det dér.

Og jo, ovenstående faktorer taget i betragtning synes jeg det er fair nok at din kæreste ikke vil have at du ser ham.

Anmeld

8. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Det er jo fordi jeg engang har været en kæreste utro med ham.. Er 100% på at jeg ikke kunne finde på at være min kæreste utro ! Men er bange for jeg måske kunne få lyst til det ? 

Men vi har ikke set hinanden i 3 år.. Der kan jo være sket SÅ meget på det stykke tid ;o

Alene det at du ikke ved hvilke tanker du ville gøre dig, hvis du mødte ham eller om du skulle få lyst til ham igen viser mig at I ikke kan være venner.

Jeg har ikke den slags tanker om mine venner, netop fordi det er venner.

Hvis din kæreste havde en veninde som han han både havde været kæreste med, en kæreste utro med og var i tvivl om hvordan han ville reagere hvis han skulle besøge hende igen ville du nok også se helt underlig ud i hovedet ved tanken.

Jeg personligt ville gøre op med mig selv hvem der betød mest. Kæresten eller eksen. Du kan ikke både blæse og have mel i munden.

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

Vi har kun skrevet idag.. Overvejer også lidt at tage den med min kæreste.. Kan bare ikke lide tanken om at skulle "spørge om lov".. 

Hvis du så vælger at stoppe kontakten, så skal du spørge dig selv, hvad din kæreste reelt vinder ved at få det at vide (såfremt i ikke har overtrådt den intime grænse...det skriver du vist ikke noget om?).

Men når man er i et forhold har man nu en gang en anden at tage hensyn til...og nogle gange spørge om lov

EDIT: Så lige, at du havde skrevet, at du ikke stoler på dig selv, når du er i nærheden af denne "ven". Så kan jeg slet ikke se pointen i at skrive med ham og holde flammen ved lige...det er unfair over for din kæreste, og i mine øjne et tegn på, at der er noget i dit forhold, der ikke er helt som det skal vælre, siden du har behovet for det

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Hvis du så vælger at stoppe kontakten, så skal du spørge dig selv, hvad din kæreste reelt vinder ved at få det at vide (såfremt i ikke har overtrådt den intime grænse...det skriver du vist ikke noget om?).

Men når man er i et forhold har man nu en gang en anden at tage hensyn til...og nogle gange spørge om lov

EDIT: Så lige, at du havde skrevet, at du ikke stoler på dig selv, når du er i nærheden af denne "ven". Så kan jeg slet ikke se pointen i at skrive med ham og holde flammen ved lige...det er unfair over for din kæreste, og i mine øjne et tegn på, at der er noget i dit forhold, der ikke er helt som det skal vælre, siden du har behovet for det

Tak for svar (:
Ja, vores forhold er desværre noget lort for tiden.. Det er også mest derfor jeg ikke stoler på mig selv :/
Men I har jo allesammen ret.. Skal stoppe kontakten igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.