jeg stiller mig nok i den anden grøft, min bedste kammerat er en jeg har haft et længere varende ... errhmn ... seksuelt forhold til, det har vi ikke mere, jeg har mødt min kæreste og han har haft nogle piger, MEN han er stadig min ven, det var han før vi lavede noget og han erdet nu, og jeg nægter at afgive min kontakt til ham, selv om min mand gerne så det,
MEN jeg skriver/siger så heller ikke noget til ham som min mand ikke må se eller høre, lige ledes kunne jeg ikke drømme om at sige til ham at han ikke måtte skrive med den ene eller anden pige, selv om han havde haft noget med dem. Og det er ikke fordi jeg IKKE er jaloux anlagt fordi det er jeg, men jeg prøver at se på det sådan at jeg ville blive vildt ked af det hvis jeg skulle afgive min kontakt til min kammerat, så noget for noget
Jeg vil sige hvis i ikke har skrevet noget du ikke kunne vise din mand, så synes jeg ik du er på dybt vand, han vil nok blive såret ja, men hvorfor skal han bestemme hvem du har kontakt til så længe der ikke er noget i det ?
Anmeld