Kan det virkelig være rigtig? :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Frøken J.

Altså det lyder umiddelbart ret tidligt at få symptomer, hvis du kun er 2+0, for det er jo omkring ægløsningstidspunktet, og ægget skal jo først sætte sig fast når det er befrugtet. Men det kan jo være du har en lidt spøjs cyklus, så måske er den der. Krydser fingre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

GønskE

Frøken J. skriver:

Altså det lyder umiddelbart ret tidligt at få symptomer, hvis du kun er 2+0, for det er jo omkring ægløsningstidspunktet, og ægget skal jo først sætte sig fast når det er befrugtet. Men det kan jo være du har en lidt spøjs cyklus, så måske er den der. Krydser fingre  

Men jeg fik dem lige så tidligt sidst, og som sagt, der havde vi kun sex en eller to gange uden, eller var det med kondom - så har vist meget nemt ved det.. Og har aldrig fået kvalme før pga ÆL men ja, ved ikke, håber! ! Og tak

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

Frøken J. skriver:

Og så var min sidste mens meget mærkelig, og gik væk før tid og var ikke lige så kraftigt som den plejer - og har aldrig haft uregelmæssig mens, kun den sidste jeg havde før jeg blev gravid sidst

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

GønskE skriver:

Og så var min sidste mens meget mærkelig, og gik væk før tid og var ikke lige så kraftigt som den plejer - og har aldrig haft uregelmæssig mens, kun den sidste jeg havde før jeg blev gravid sidst

Så kan det jo snildt være, at du i virkeligheden er længere henne end 2+0 Det vil jeg i hvert fald skyde på, for rent fysisk kan din krop jo ikke sende dig symptomer, hvis ægget ikke en gang rigtig er befrugtet endnu. Så jeg vil tro, at du er længere henne - Men det er jo heller ikke en skidt ting!  

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

Frøken J. skriver:

Så kan det jo snildt være, at du i virkeligheden er længere henne end 2+0 Det vil jeg i hvert fald skyde på, for rent fysisk kan din krop jo ikke sende dig symptomer, hvis ægget ikke en gang rigtig er befrugtet endnu. Så jeg vil tro, at du er længere henne - Men det er jo heller ikke en skidt ting!  

Nej præcis, ville ikke være dårligt!! men tester i næste uge, hvis kvalmen osv bliver ved men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.