Kan det virkelig være rigtig? :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

GønskE

Hej alle damer og mændNu er jeg lidt i tvivl om jeg allerede er gravid jeg havde min mens start den 24/9-11 - den varede dog ikke som den plejer.. Og da den sluttede startede jeg ikke på p-piller igen.. Nu er spørgsmålet bare, kan jeg virkelig allerede være blevet gravid? :') jeg begyndte at få kvalme igår aftes, og det har været der hele dagen indtil videre, og det ret slemt!! Og jeg får aldrig kvalme!! Sidste jeg havde det, var sidst jeg var gravid.. Der skal det lige siges, at jeg smed pillerne fik min mens, og blev gravid lige efter den stoppede.. - det var dog ikke meningen, for vi gjorde det kun EN gang uden kondom i hele den periode, men blev gravid alligevel Kan jeg allerede være blevet det igen? - denne gang prøver vi altså at fåbørn skal det lige siges.. - og tester også i næste uge, men ville lige høre muligheden først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

henh01

Du kan evt prøve at teste allerede i dag..? Det kan jo sagtens være muligt at du er gravid

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

henh01 skriver:

Du kan evt prøve at teste allerede i dag..? Det kan jo sagtens være muligt at du er gravid

Nej ikke allerede, for er kun 2+0 så det lige tidligt nok, fik også kvalme så tidligt sidst, men testede først positivt da jeg var 3,5 uge henne

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

Hvorfor er der så mange der kigger uden at give en eller anden form for svar?

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

GønskE skriver:

Hvorfor er der så mange der kigger uden at give en eller anden form for svar?

Måske fordi man ikke lige ved hvad man skal svare!

Der er jo ikke andet end og vente, evt test et par dage før end beregnet

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

tanja. skriver:

Måske fordi man ikke lige ved hvad man skal svare!

Der er jo ikke andet end og vente, evt test et par dage før end beregnet

Men et krydset par finger eller et kram og et held og lykke er jo ikke ulovligt? /:

Anmeld

8. oktober 2011

Timse

Det kan også blot være pga p-pille stop (tro mig taler af erfaring ) men  for jer helt sikkert

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

Timse skriver:

Det kan også blot være pga p-pille stop (tro mig taler af erfaring ) men  for jer helt sikkert

Ja det måske rigtig - men indtil videre føles det som sidst jeg var gravid, men håber og tak!

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

GønskE skriver:

Ja det måske rigtig - men indtil videre føles det som sidst jeg var gravid, men håber og tak!

Krydser fingre for dig

Anmeld

8. oktober 2011

GønskE

tanja. skriver:

Krydser fingre for dig

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.