Gøre noget ud af sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Haha så kan jeg da godt forstå ham

Lol, kan også sagtens følge ham :p . men mon ikke han overlever den korte tid der er tilbage !" :d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Lol, kan også sagtens følge ham :p . men mon ikke han overlever den korte tid der er tilbage !" :d

Jo, alt andet ville være trist, ellers må han jo begynde at glatte hår og bruge makeup ;b

Anmeld

8. oktober 2011

lycly

Witt skriver:

Især mår man har så store udgroninger at det VIRKELIG kan ses, fordi man ikke har en hårfarve der passer til ens egen .. Nogle gange har jeg såå meget lyst til at sige FUCK DET, smutter sku til frisøren nu .. Meeeen kan ikke få mig selv til det når alt kommer til alt .. Hihi, det vist godtn ok :d

Sådan havde jeg det også, jeg kunne heller ikke få mig til det. Heller ikke da jeg ammede Nu ammer jeg så ikke mere og kan jo egentlig godt farve hår. Men nu er jeg sådan helt glad for at jeg ENDELIG (efter mange år med hårfarvning) har fået mit eget helt sunde ufarvet hår tilbage

Anmeld

8. oktober 2011

NJN

Lige nu, hvor jeg har det skidt så gør jeg intet ud af mig selv, da jeg simpthen ikke kan overskue det.. 

Men håber da, at når jeg får det bedre igen, kan jeg gøre ligeså meget ud af mig selv, som jeg plejer.  

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

Da jeg havde kvalme og kastede op flere gange dagligt, gjorde jeg ikke. Men derefter glattede jeg stadig hår, fik klippet en pæn frisure da håret begyndte at té sig og gik i pænt tøj, der fremhævede min nye figur. Mht. make-up gjorde jeg ikke, da jeg gerne ville undgå alle former for skadelige stoffer i så vid udstrækning, som muligt. Så det blev reduceret til allergivenlige produkter til særlige lejligheder og ellers intet

Anmeld

8. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Jeg gjorde osse ligeså meget ud af mig selv, som inden Ville ikke forfalde i min graviditet

Anmeld

8. oktober 2011

Dinsen

Dem jeg kender, gør ligeså meget ud af sig selv som før . Men hvis man f.eks har kvalme osv 24/7 tror jeg også at man bliver lidt mere "ligeglad" med hvordan man ser ud 

Helt enig... Når man konstant er plaget af kvalme, er der altså ik den store energi til at gøre det helt store ud af sig selv... bare det at komme i gennem en dag er nok i sig selv :-)

Men håber bestemt snart det forsvinder så man kan gøre lidt ud af sig selv igen.. 

Anmeld

8. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Witt skriver:

Jaa okay, sådan har jeg faktisk slet ikke tænkt på det.. For selv i luften er der kemikalier osv som vi ikke burde indånde osv .. Men det bare godt at nogle tænker på den måde som du/i gør ..

Og?  

Derfor bør man jo lige præcis så ikke indtage ekstra mængder af det igennem kosmetik

Jeg vælger jo at bortlægge sminken og kosmetik og bruger istedet pengene på lækkert tøj

Anmeld

8. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Witt skriver:

Gør gravide kvinder/damer mindre ud af sig selv da i/vi blev gravide ??

Kæresten spurgte nemlig lige før om det er normalt at gravide ikke gør nær så meget ud af sig selv som førhen ?? ..

Hvad gjorde i ?

Jeg gør meget mindre ud af mig selv ..

både ja og nej...

de første 15 uger ligner jeg noget katten ikke engang ville slæbe med ind... Havde/har det alt for dårligt til at jeg overhoved ville forsøge og gøre noget som helst ud af mig selv... Derefter så gjorde/gør jeg nøgagtig ligesom før... (måske med lidt større tøjstørrelser )

Anmeld

8. oktober 2011

FrkLarsen

Maja_4000 skriver:

Jeg gjorde meget mindre ud af mig selv Droppede næsten al make-up (brugte kun mascara) og brugte heller ikke hårspray osv. .. Gør det faktisk stadig ikke .. Ligner lort 24/7 .. Stakkels min kæreste Haha

Det samme her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.