Gøre noget ud af sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Ehm.. host.. jeg sidder her med morgenhår efter at have sovet med håret i en knold. Jeg har mascara og makeup i hele fjæset, fordi jeg ikke fik fjernet det inden sengetid, og jeg trænger SERIØST til at barbere ben  Det besvarer vist spørgsmålet! Nå, så ved jeg da godt hvad jeg skal i dag. Blive pæn igen! Hehe! Men synes hurtigt, når man går hjemme, man falder i dovenskabsfælden med udseendet 

Hahahahahaha, du lyder præcis som mig ! :p .. Føler mig nærmest som en hulemand med hår på benene.. Men det er mest fordi det gør ondt at bukke sig ned og kan ikke rigtig finde en måde hvor jeg kan have benet oppe og så ikke få ondt i det til sidst :p ..

Men ellers, så en knold og pandehår der stritter :s ..

Heh kan sagtens lige tage et hurtigt smut ned i netto (lige ved siden af) med lidt mascara under øjnene :s ..

Kæresten mente vist bare at det var underligt at jeg næsten ikke kunne gå udenfor en dør uden at se ordentlig ud og nu nærmest er ligeglad :p ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Witt

132319 skriver:

Nej for jeg har aldrig rigtig gjort noget ud af mig selv

årh okaa, . .

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

Jeg gør mere ud af mig selv nu end før; jeg bruger en gang imellem mascara uden grund ;b

Jeg har aldrig rigtig brugt makeup, men jeg har heller ikke følt at jeg var pænere med det på Syntes bare at jeg ser mere dramatisk ud, og ... tja, det har jeg ikke brug for

Jeg redder mit hår hver dag nu (eller f*cker det up) og går ikke i joggingbukser, kun vente-jeans

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

LunaLykke skriver:

Det synes jeg bare er så synd ! Vi er kvinder, der er ikke noget mere kvindeligt end at være gravid, så man skal da stråle under sin graviditet Hvad har fået dig til at "opgive" , udover at dit glattejern er gået i stykker ?

Kan kun give dig ret.. Virkelig, syntes også at der er DER vi skal "vise" os som kvinder..

Men det er faktisk kun fordi glattejernet ikke er der, og SELF, hårfarven .. Føler virkelig hvis mit hår ikke sidder som det skal, så kan det sku også være ligemeget alt det andet :p .. underligt, men true ..

Skal lige siges jeg ikke har fået farvet hår siden jeg blev gravid, og har KÆMPE udgroninger  .. Og det er bare ikke mig..

Men hvis vi skal noget eller folk kommer på besøg, så plejer jeg da som regl lige at ligne en kvinde ! :p . Men med joggingtøj på

Anmeld

8. oktober 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Jeg gjorde meget mindre ud af mig selv Droppede næsten al make-up (brugte kun mascara) og brugte heller ikke hårspray osv. .. Gør det faktisk stadig ikke .. Ligner lort 24/7 .. Stakkels min kæreste Haha

Haha, det lyder som herhjemme.  Stakkels mænd. 

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Jeg gør mere ud af mig selv nu end før; jeg bruger en gang imellem mascara uden grund ;b

Jeg har aldrig rigtig brugt makeup, men jeg har heller ikke følt at jeg var pænere med det på Syntes bare at jeg ser mere dramatisk ud, og ... tja, det har jeg ikke brug for

Jeg redder mit hår hver dag nu (eller f*cker det up) og går ikke i joggingbukser, kun vente-jeans

Go grund til ikke at gå med makeup, men jeg føler da også at jeg er pæn uden makeup . Men folk "kender" mig bare som pigen der ikke gå udenfor uden at se ordenlig ud.. Derfor er kæresten måske lidt i chok efter jeg blev gravid at jeg ikke rigtig gør det længere.

Anmeld

8. oktober 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Haha, det lyder som herhjemme.  Stakkels mænd. 

Haha .. De har det sgu hårdt xD Men på den anden side synes min kæreste at det er rart at jeg kun liige skal have mascara på , og så kan vi gå

Anmeld

8. oktober 2011

lycly

Witt skriver:

Kan kun give dig ret.. Virkelig, syntes også at der er DER vi skal "vise" os som kvinder..

Men det er faktisk kun fordi glattejernet ikke er der, og SELF, hårfarven .. Føler virkelig hvis mit hår ikke sidder som det skal, så kan det sku også være ligemeget alt det andet :p .. underligt, men true ..

Skal lige siges jeg ikke har fået farvet hår siden jeg blev gravid, og har KÆMPE udgroninger  .. Og det er bare ikke mig..

Men hvis vi skal noget eller folk kommer på besøg, så plejer jeg da som regl lige at ligne en kvinde ! :p . Men med joggingtøj på

Ja okay Den med håret kan jeg godt hoppe med på ! Jeg har heller ikke farvet hår siden jeg blev gravid , og det kan også gå mig rigtig meget på at jeg synes mit hår ligner lort nogen gange. Så der kan jeg godt følge dig

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

LunaLykke skriver:

Ja okay Den med håret kan jeg godt hoppe med på ! Jeg har heller ikke farvet hår siden jeg blev gravid , og det kan også gå mig rigtig meget på at jeg synes mit hår ligner lort nogen gange. Så der kan jeg godt følge dig

Især mår man har så store udgroninger at det VIRKELIG kan ses, fordi man ikke har en hårfarve der passer til ens egen .. Nogle gange har jeg såå meget lyst til at sige FUCK DET, smutter sku til frisøren nu .. Meeeen kan ikke få mig selv til det når alt kommer til alt .. Hihi, det vist godtn ok :d

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Go grund til ikke at gå med makeup, men jeg føler da også at jeg er pæn uden makeup . Men folk "kender" mig bare som pigen der ikke gå udenfor uden at se ordenlig ud.. Derfor er kæresten måske lidt i chok efter jeg blev gravid at jeg ikke rigtig gør det længere.

Haha så kan jeg da godt forstå ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.