Gøre noget ud af sig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Frøken J.

Witt skriver:

Gør gravide kvinder/damer mindre ud af sig selv da i/vi blev gravide ??

Kæresten spurgte nemlig lige før om det er normalt at gravide ikke gør nær så meget ud af sig selv som førhen ?? ..

Hvad gjorde i ?

Jeg gør meget mindre ud af mig selv ..

Ehm.. host.. jeg sidder her med morgenhår efter at have sovet med håret i en knold. Jeg har mascara og makeup i hele fjæset, fordi jeg ikke fik fjernet det inden sengetid, og jeg trænger SERIØST til at barbere ben  Det besvarer vist spørgsmålet! Nå, så ved jeg da godt hvad jeg skal i dag. Blive pæn igen! Hehe! Men synes hurtigt, når man går hjemme, man falder i dovenskabsfælden med udseendet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

132319

Nej for jeg har aldrig rigtig gjort noget ud af mig selv

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg gjorde ligeså meget ud af mig selv

, bare jeg kunne sige det samme !

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Maja_4000 skriver:

Jeg gjorde meget mindre ud af mig selv Droppede næsten al make-up (brugte kun mascara) og brugte heller ikke hårspray osv. .. Gør det faktisk stadig ikke .. Ligner lort 24/7 .. Stakkels min kæreste Haha

Hehe, lyder lidt som mig ! :s ..

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

LunaLykke skriver:

Jeg gjorde præcis ligeså meget ud af mig selv da jeg blev gravid . Synes godt at nogle gravide kan se ud som om de fuldstændig har opgivet. Og det synes jeg er synd.

Jeg fortsatte med at glatte hår, bruge make-up, gik i pænt tøj (nægtede at lade mig forfalde til joggingtøj) osv

Tror godt jeg kan sige jeg er en af dem der har opgivet .. Går i jogging bukser osv ! :p . Gletter slet ikke mit garn, det kommer op i en knold, mere fordi mit glattejern er gået i stykker og jeg faktisk ikke har købt en nyt efter jeg blev gravid :s :p .

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg bruger stadig lige så meget tid på mig selv graviditet eller ej.. Men det er vist en arbejdsskade man kan få som frisør!! Når vi er hjemme i DK bliver der sat hår og lagt make up hver dag. Nå vi er hjemme på Grønland og det bliver hverdag sker der ikke helt det samme, men stadig lidt

Underligt nok, så når jeg tager til Færøerne har jeg makeup på HVER dag, håret sidder altid perfekt og går meget sjældent i joggingtøj osv :p .. Så det lidt det samme

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Höör skriver:

For mig handler det om ansvarlighed i forhold til ens barn kosmetik er usundt og optages i kroppen. Derfor har jeg valgt at boykotte det undtagen en gang i mellem ca 1 gang pr mdr min søns far er totalt imod jeg bruger det pga min graviditet så for mig er det meget naturligt det er mindre jeg er hår-pige dvs jeg kunne snildt fyre 1500-2800 afsted på mit hår på 1 1/2 mdr i frisør og produkter men det er ogsø lagt væk for at skåne for kemikalier

Jaa okay, sådan har jeg faktisk slet ikke tænkt på det.. For selv i luften er der kemikalier osv som vi ikke burde indånde osv .. Men det bare godt at nogle tænker på den måde som du/i gør ..

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Mathias Villads skriver:

Gjorde det samme ud af mig selv under begge graviditeter, som inden jeg blev gravid...

Burde man egentlig også :p . Men nogle ink. mig selv, bliver mere dovne ang sig selv :s

Anmeld

8. oktober 2011

Witt

Mamalou skriver:

Jeg gjorde lige så meget ud at mig selv, måske endda mere, da jeg fik en lidt grim hud under graviditeten.

Jeg skiftede dog til Nilens jord, som er parfumefri og uden parabener. På samme måde skiftede jeg også shampoo og balsam mærker ud, og brugte ikke parfume. Jeg bruger stadig kun parfume ved "specielle" lejligheder... 

Det skal siges, at jeg sagtens kan have en slap af dag uden make up og i joggingbukser - både med og uden mave

Jeg syntes også at jeg får lidt grimmere hud end hvad jeg plejer at have.. Eller får sådan nogle røde knopper/bumser agtig på huden. De kommer og går, træls :/ .

med uden parfume i osv ...

Self, tror altså at ALLE trænger til en dag i jogging bukser og en t-shirts :p .

Anmeld

8. oktober 2011

lycly

Witt skriver:

Tror godt jeg kan sige jeg er en af dem der har opgivet .. Går i jogging bukser osv ! :p . Gletter slet ikke mit garn, det kommer op i en knold, mere fordi mit glattejern er gået i stykker og jeg faktisk ikke har købt en nyt efter jeg blev gravid :s :p .

Det synes jeg bare er så synd ! Vi er kvinder, der er ikke noget mere kvindeligt end at være gravid, så man skal da stråle under sin graviditet Hvad har fået dig til at "opgive" , udover at dit glattejern er gået i stykker ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.