Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

***S***

Kofoed. skriver:

Nej vi er ikke blevet tilbudt en lørdag, selvom alle søndage frem til nytår har sine ulemper.
Hvor små er dine søskende? pt forestiller jeg mig to omkring de ti år
Okay

Heheh, 10 er de ikke mere...  Desværre.

Min søster er 18 og min bror 23..  Så fin aldre til det!

Hvem har I, i tankerne??

Ja alle søndage frem til nytår har nemlig sine ulemper!! Du kan da hører om præsten ville have noget i mod hvis det blev en lørdag?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Heheh, 10 er de ikke mere...  Desværre.

Min søster er 18 og min bror 23..  Så fin aldre til det!

Hvem har I, i tankerne??

Ja alle søndage frem til nytår har nemlig sine ulemper!! Du kan da hører om præsten ville have noget i mod hvis det blev en lørdag?!

Nu er det planlagt til morbrors fødselsdag, så det bliver det bare.

Jamen kæresten skal bære og så skal min søster stå fadder, men aner simplehen ikke hvem der ellers skal være det, ham vi gerne ville have takkede pænt nej, så vi er lidt på bar bund eller der er nok at vælge imellem, dog stort set alle sammen mine venner/familie. Synes ikke hun skal have 4 fadder fra mors side kun.

Anmeld

9. oktober 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Er jeg den eneste der har planlagt vores? Hvordan skal jeres være og hvornår? Ja fortæl

Vi holder d 13. november. Det bliver en 3 retters menu og har 3 mulige steder det skal holdes, så det er faktisk det eneste der ikke er fastlagt. Invitationerne på sendt afsted i onsdags og de første har da allerede meldt tilbage Det bliver min mors brudekjole, som i sin tid blev syet om til dåbskjole, som mig og mine søskende blev dåbt i, som Anastasia skal have på

Prøv lige at stresse mig, Betina!! :-O vi har snakket om februar fordi vi der har råd til det, og vi vil gerne have det en lørdag, da vi har mange der kommer langvejsfra, men det er også det hele! Men nu panikker jeg da!

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Prøv lige at stresse mig, Betina!! :-O vi har snakket om februar fordi vi der har råd til det, og vi vil gerne have det en lørdag, da vi har mange der kommer langvejsfra, men det er også det hele! Men nu panikker jeg da!

Så længe kan jeg da ikke vente.

Anmeld

9. oktober 2011

***S***

Kofoed. skriver:

Nu er det planlagt til morbrors fødselsdag, så det bliver det bare.

Jamen kæresten skal bære og så skal min søster stå fadder, men aner simplehen ikke hvem der ellers skal være det, ham vi gerne ville have takkede pænt nej, så vi er lidt på bar bund eller der er nok at vælge imellem, dog stort set alle sammen mine venner/familie. Synes ikke hun skal have 4 fadder fra mors side kun.

Okay!

Hvordan kan det være i selv skal bære hende?? Hmm, ja det kan jeg godt se er svært at finde nogen så!! Øv at ham i havde i tankerne, takkede nej..

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Okay!

Hvordan kan det være i selv skal bære hende?? Hmm, ja det kan jeg godt se er svært at finde nogen så!! Øv at ham i havde i tankerne, takkede nej..

Min far bar os unger og spurgte så Peter om han ikke synes vi skulle foresætte den "tradition" og joh, det kunne vi da godt.

Synes det er lidt meget træls, men så må man jo bare i tænkeboxen, tror også vi har fundet en løsning, men frygter lidt endnu et nej.

Anmeld

9. oktober 2011

***S***

Kofoed. skriver:

Min far bar os unger og spurgte så Peter om han ikke synes vi skulle foresætte den "tradition" og joh, det kunne vi da godt.

Synes det er lidt meget træls, men så må man jo bare i tænkeboxen, tror også vi har fundet en løsning, men frygter lidt endnu et nej.

Det er da os en god tradition!

Kan godt forstå du er nervøs for nej igen... Håber i finder nogen om vil påtage sig "opgaven"

Anmeld

9. oktober 2011

akskovmose

Her har vi haft mange tanker omkring dåben, havde egentlig planlagt det d. 22. januar, men afdøde bedstemors fødselsdag, og så kunne vi slå det sammen med min 30 års fødselsdag (fylder år d. 6. januar) Men så blev vi egentlig enige om i dag at vi ville holde dåben inden jul, også set i lyset af Valdemar ville blive lige stor nok så sent, han skulle jo helst kunne være i arve-dåbskjolen.. Så nu er det fastlagt til d. 4. december, hvis præsten ellers kan den dag, og vi kan finde lokaler, vi bliver 32, og kan umuligt være hjemme.. Vi håber lidt på at kunne låne skolen, ellers må vi leje et forsamlingshus. Mht maden, har der været meget på tale, men det er endt på noget så traditionelt som 3. retters med tunmousse, flæskesteg, og kagebord. Men en menu som høre julen til.. Invitationerne har jeg ellers altid selv lavet, men vil prøve gennem elgigantens foto "halløj" denne gang, vil lige have præsten og lokalerne på plads inden jeg bestiller indbydelser..  

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Det er da os en god tradition!

Kan godt forstå du er nervøs for nej igen... Håber i finder nogen om vil påtage sig "opgaven"

Det håber jeg også

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

akskovmose skriver:

Her har vi haft mange tanker omkring dåben, havde egentlig planlagt det d. 22. januar, men afdøde bedstemors fødselsdag, og så kunne vi slå det sammen med min 30 års fødselsdag (fylder år d. 6. januar) Men så blev vi egentlig enige om i dag at vi ville holde dåben inden jul, også set i lyset af Valdemar ville blive lige stor nok så sent, han skulle jo helst kunne være i arve-dåbskjolen.. Så nu er det fastlagt til d. 4. december, hvis præsten ellers kan den dag, og vi kan finde lokaler, vi bliver 32, og kan umuligt være hjemme.. Vi håber lidt på at kunne låne skolen, ellers må vi leje et forsamlingshus. Mht maden, har der været meget på tale, men det er endt på noget så traditionelt som 3. retters med tunmousse, flæskesteg, og kagebord. Men en menu som høre julen til.. Invitationerne har jeg ellers altid selv lavet, men vil prøve gennem elgigantens foto "halløj" denne gang, vil lige have præsten og lokalerne på plads inden jeg bestiller indbydelser..  

Sjovt, her er menu tunmousse, buffet (skinke og flæskesteg) og så brownies med soft-ice - så meget end retter og her kommer 31, hvis mine to veninder med termin i november ikke når at føde

Men øv han vokser lidt for hurtigt, men sådan er de unger "desværre".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.