Sanne og Nicklas skriver:
Naia skal døbes d. 20 November kl 10. "festen" bliver hold i vores sejl klub efterfølgende til brunch.
Invitationerne er ikke sendt ud endnu da vi først igang endelig bestemte os for datoen, og er stadig lidt bange for hun ikke kan passe dåbskjolen, men må bare håber på hun ikke forsætter med at tage 400g på hver 3 dag,
Jeg leder efter en underkjole til dåbskjolen som er mørkelilla da jeg ikke syntes hun skal være baby lyserød, hvilket jeg jo også har hold på indtil nu med hende tøj og værelse.
Vi har nok modsatte problem, hun bliver nok for lille til kjolen. Da jeg bar den var jeg 1 måned og 3 dage og kunne nemt passe den, men jeg var altså 55 cm og 3800 ved fødsel, så hendes 1 måned og 25 dage er ikke helt nok, frygter jeg.
Men her var det nemt at vælge dato, d 6 ville alle døde i sognet blive nævnt - ikke noget vi ønskede skulle præge hendes dåb, d. 13 er morbrors fødselsdag og han deler gerne, d 20 gæstepræst og møg tidlig gudstjeneste, ønsker vi ikke. Og derefter er det jul, magter det ærlig talt ikke og til januar frygter jeg, at kjolen er for lille. Såå, d 13

Men hvorfor er i usikre på datoen?
Anmeld