Kofoed. skriver:
Vi har nok modsatte problem, hun bliver nok for lille til kjolen. Da jeg bar den var jeg 1 måned og 3 dage og kunne nemt passe den, men jeg var altså 55 cm og 3800 ved fødsel, så hendes 1 måned og 25 dage er ikke helt nok, frygter jeg.
Men her var det nemt at vælge dato, d 6 ville alle døde i sognet blive nævnt - ikke noget vi ønskede skulle præge hendes dåb, d. 13 er morbrors fødselsdag og han deler gerne, d 20 gæstepræst og møg tidlig gudstjeneste, ønsker vi ikke. Og derefter er det jul, magter det ærlig talt ikke og til januar frygter jeg, at kjolen er for lille. Såå, d 13 
Men hvorfor er i usikre på datoen?
Grund til det har været lidt svært at finde en dato udover vi bare selv skal så meget er at min mands bror kærestes far er den anden præst i kirken og hendes forældre er lige blevet skilt og det har været en rigtig grim adfære hvor det er gået utrolig meget ud over hende og at faderen mente det var hende og hendes brors skyld.
De snakker ikke snakke mere/endnu så det ville være lidt underligt hvis han skulle døbe Naia. Så vi gør det jo for hendes skyld men også for vores egen da det har sat spor i vores hjerte hvordan han har behandlet hende.
Fadderne har vi fundet, skal bare have snakket med min søster om det er ok hun ikke skal bære Naia som hun gjore med Nicklas.
Iih du må endelig linke hvis du finder noget lilla, tror jeg har droppet at finde en lilla underkjole så den bliver købt i hvid og så må jeg nøjes med mørke lilla satinbånd.
Anmeld