mens smerter, men alm. udflåd i stedet for blod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

FogL

Kris89 skriver:

ja, rigtig nok  

sys godt nok jeg er ved at miste modet... har indtil nu virkelig troet på det denne måned...

jo, men tror først det er efter man har mistet 3 gange... har jeg heldigvis ikke endnu... men betaler hellere end gerne for at se hjerteblink lidt før...

Det tror jeg nu ikke.. Tror nærmere det æfhænger af, hvem din læge er  

Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at den er der for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Kris89

ciepige skriver:

Det tror jeg nu ikke.. Tror nærmere det æfhænger af, hvem din læge er  

Krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at den er der for jer

tusind tak... der er stadig ikke skyggen af mens... bare sådan nogle jag i underlivet... meget milde mens smerter lign. noget....

Anmeld

10. oktober 2011

Timse

Ville bare lige høre om du har fået taget en ny test??

Anmeld

10. oktober 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, jeg har også milde mens smerter, øget udflåd , men ingen blod? jeg har dog fået en medicinsk abort, for nu 27 dage siden, så ved ikke om mens overhovedet er på vej.. tror dog næppe jeg kan være gravid allerede, så måske det er ægløsning der er på vej her?

Held og lykke med dit

Anmeld

10. oktober 2011

Kris89

Timse skriver:

Ville bare lige høre om du har fået taget en ny test??

hejsa...

tog en clearblue i lørdags.. dagen efter forventet mens - negativ... stadig ingen mens, men har det underligt...

ikke som i gravid underlig, men sys heller ikke rigtig det er som i nu kommer min mens underligt.

har lidt ondt i mit underliv "æggestokke"... ved ikke lige hvad der sker og hvad min krop tror den har gang i...

Anmeld

10. oktober 2011

Kris89

Sofiiie skriver:

Hej, jeg har også milde mens smerter, øget udflåd , men ingen blod? jeg har dog fået en medicinsk abort, for nu 27 dage siden, så ved ikke om mens overhovedet er på vej.. tror dog næppe jeg kan være gravid allerede, så måske det er ægløsning der er på vej her?

Held og lykke med dit

kunne jo godt være ÆL  hvordan er dit udflåd...?

mit er desværre meget tykt og hvidt.. ikke gennemsigtigt, men hvidt. og kan ikke trækkes i tråde... så det er ikke ÆL her... bare udebleven mens og en krop der driller helt vildt efter SA 20. juni.

gad vide hvor længe vi skal vente... Håber virkelig ikke jeg når min "gamle" terminsdato" uden at være gravid på ny... det ville simpelthen være for hårdt...

så en hilsen til min krop:

" Du har nu lige godt 3 mdr. til at blive gravid!"

Anmeld

11. oktober 2011

Blirnokaldrigfru

Mit udflåd ligner ikke ægløsning - men den udflåd kommer jo heller ikke hvis man er blevet gravid udflådet kommer jo først når ægløsningen har været der?

Sådan siger jeg også til min krop jeg tænker nu bare mere 2 måneder hehe krydser fingre for os begge!

Anmeld

11. oktober 2011

Kris89

Sofiiie skriver:

Mit udflåd ligner ikke ægløsning - men den udflåd kommer jo heller ikke hvis man er blevet gravid udflådet kommer jo først når ægløsningen har været der?

Sådan siger jeg også til min krop jeg tænker nu bare mere 2 måneder hehe krydser fingre for os begge!

krydser også fingre for dig... tog en test igen idag og den er der ikke... så det er bare mens der driller og er forsinket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.