mens smerter, men alm. udflåd i stedet for blod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.247 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Kris89

hej alle sammen..

emnet har sikkert været oppe en million gange. men håber alligevel i vil bruge tid på at svare på mit spørgsmål.

jeg skulle ha mens idag (eller forhåbentlig ikke, men testen i morges sagde negativ)

jeg har haft milde mens smerter idag, men kun øget udflåd. ikke noget med farve i.?

andre der har prøvet lign.? kan det være tegn på graviditet eller er det tegn på mens? kan slet ikke huske om jeg plejer at have øget udflåd inden mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Kris89

op?

Anmeld

7. oktober 2011

FogL

Jeg vil ikke sige, at udflåden er tegn på graviditet, men manglende mens er
Jeg ville nok være desperat og teste hver dag, hvis ikke mens kommer  

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

ciepige skriver:

Jeg vil ikke sige, at udflåden er tegn på graviditet, men manglende mens er
Jeg ville nok være desperat og teste hver dag, hvis ikke mens kommer  

tak for svar jeg har testet hver dag de sidste 4 dage

clearbluen ligger klar til i morgen, for første gang clearblue.. alm. teste har kun vist negativ indtil nu

nyt mærke, forhåbentlig nyt resultat

Anmeld

7. oktober 2011

FogL

Kris89 skriver:

tak for svar jeg har testet hver dag de sidste 4 dage

clearbluen ligger klar til i morgen, for første gang clearblue.. alm. teste har kun vist negativ indtil nu

nyt mærke, forhåbentlig nyt resultat

Hihi - krydser for dig. Har ikke erfaring med at teste før 1. mens dag - turde ikke selv før på 4. dagen  

Testede med alm. clearblue (ikke digital), og har nu også kun hørt godt om begge  

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

ciepige skriver:

Hihi - krydser for dig. Har ikke erfaring med at teste før 1. mens dag - turde ikke selv før på 4. dagen  

Testede med alm. clearblue (ikke digital), og har nu også kun hørt godt om begge  

sidst testede jeg også først postiv 4+2... og er jo kun 4+0 idag (hvis jeg skulle være heldig at være gravid...

har bare ingen symptomer... men havde jeg selvf. heller ikke sidst... synes bare jeg har haft voldsomt udflåd den sidste uge ca...

håber bare min mens i det mindste vil komme så, hvis testene bliver ved at være negative...  håber clearblue i morgen kan give mig det svar jeg ønsker...

har bare svært ved at tro om den kan det, når testen i morges var bragene negativ.. men selvf. en anden slags test og clearblue skulle jo være nogle af dem der kunne teste tidlig...

virker bare mærkeligt hvis jeg en dag kan have bragene negativ og næste positiv... men må jo se.

Anmeld

7. oktober 2011

FogL

Kris89 skriver:

sidst testede jeg også først postiv 4+2... og er jo kun 4+0 idag (hvis jeg skulle være heldig at være gravid...

har bare ingen symptomer... men havde jeg selvf. heller ikke sidst... synes bare jeg har haft voldsomt udflåd den sidste uge ca...

håber bare min mens i det mindste vil komme så, hvis testene bliver ved at være negative...  håber clearblue i morgen kan give mig det svar jeg ønsker...

har bare svært ved at tro om den kan det, når testen i morges var bragene negativ.. men selvf. en anden slags test og clearblue skulle jo være nogle af dem der kunne teste tidlig...

virker bare mærkeligt hvis jeg en dag kan have bragene negativ og næste positiv... men må jo se.

Vil nu ikke sige det er mærkeligt, hvis du danner hcg langsomt  

Håber ikke du giver op!

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

ciepige skriver:

Vil nu ikke sige det er mærkeligt, hvis du danner hcg langsomt  

Håber ikke du giver op!

Men plejer de ikke at sige man kun skal teste hver anden dag? fordi hormonet fordobles hver anden dag? så er det jo ikke sikkert (hvis den skulle være der) at der er nok allerede i morgen...

håber bare clearbluen kan måle den lille smule der forhåbentlig er... vi skal til en masse julefrokoster og sådan i denne måned og vil bare så gerne kunne sige at jeg ikke skal drikke

selvom jeg normalt ikke holder mig tilbage og hygger mig med alkohol er det virkelig mit største ønske...

og så en fantastisk NF i julegave

eller om ikke andet så må jeg betale mig til en tryghedsscanning hvis jeg skulle være heldig. har mistet før

Anmeld

7. oktober 2011

FogL

Kris89 skriver:

Men plejer de ikke at sige man kun skal teste hver anden dag? fordi hormonet fordobles hver anden dag? så er det jo ikke sikkert (hvis den skulle være der) at der er nok allerede i morgen...

håber bare clearbluen kan måle den lille smule der forhåbentlig er... vi skal til en masse julefrokoster og sådan i denne måned og vil bare så gerne kunne sige at jeg ikke skal drikke

selvom jeg normalt ikke holder mig tilbage og hygger mig med alkohol er det virkelig mit største ønske...

og så en fantastisk NF i julegave

eller om ikke andet så må jeg betale mig til en tryghedsscanning hvis jeg skulle være heldig. har mistet før

Bliver man ikke henvist til tryghedsscanninger/tidlige scanninger ved lægen, hvis man har mistet før? 

Mjo, det kan godt være man siger det - men det stiger jo hele tiden hvis man er gravid. Så lige meget hvad er der jo mere i morgen end i dag  

Anmeld

7. oktober 2011

Kris89

ciepige skriver:

Bliver man ikke henvist til tryghedsscanninger/tidlige scanninger ved lægen, hvis man har mistet før? 

Mjo, det kan godt være man siger det - men det stiger jo hele tiden hvis man er gravid. Så lige meget hvad er der jo mere i morgen end i dag  

ja, rigtig nok  

sys godt nok jeg er ved at miste modet... har indtil nu virkelig troet på det denne måned...

jo, men tror først det er efter man har mistet 3 gange... har jeg heldigvis ikke endnu... men betaler hellere end gerne for at se hjerteblink lidt før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.