Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har glemt min ved sidste graviditet i halvanden time og den viste positiv , og jeg var gravid Så det kan den nok godt, men ville også tage en ny for at være sikker
Mariajny skriver: okay det vil jeg lige gøre, i morgen tidlig.. har rent faktisk test dag i dag...
okay det vil jeg lige gøre, i morgen tidlig.. har rent faktisk test dag i dag...
Spændende! Lykke til
Billed
Mariajny skriver: Billed
´Jeg tror den er god nok.Mine negative er aldrig blevet positive.Men du skal helt klart tage en ny test i morgen tidligKrydser alt hvad jeg kan
Kruse90 skriver: ´Jeg tror den er god nok.Mine negative er aldrig blevet positive.Men du skal helt klart tage en ny test i morgen tidligKrydser alt hvad jeg kan
åhhh tusind tak... jeg håber
opper
Kan ikke se hvorfor en skulle skifte til positiv bare fordi man venter - mine blev MINDRE tydelige med tiden. Men ja, tag du en ny test og nyd øjeblikket
ciepige skriver: Kan ikke se hvorfor en skulle skifte til positiv bare fordi man venter - mine blev MINDRE tydelige med tiden. Men ja, tag du en ny test og nyd øjeblikket
min er helt klart også blevet mindre tydlig siden kl 13.
Håber den er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128