Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej... jeg står og har taget en test i morges, men glemte og kigge på den.. da jeg kommer hjem, er der to streger, kan jeg tro på det ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror, at du skal tage en ny for at være sikker.
Og så vil jeg da lige sige, at jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om nogen, som glemte at kigge på testen
Kh Trine
Tullebobs skriver: Jeg tror, at du skal tage en ny for at være sikker. Og så vil jeg da lige sige, at jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om nogen, som glemte at kigge på testen Kh Trine
vi var virkelig stresset herhjemme i morges, vi kom for seng op 06.45, og manden plus to børn skal ud af døren klokken syv, og jeg selv lidt over.. såå puhaa jo jeg glemte den test igen.
Tænk at glemme at kigge på testen
Men tror at du skal lave en ny, for at være helt sikker
Du kan ikke regne med den. De fleste tests udvikler 2 streger over tid. Så du skal tage en ny.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Du kan ikke regne med den. De fleste tests udvikler 2 streger over tid. Så du skal tage en ny.
okay det vil jeg lige gøre, i morgen tidlig.. har rent faktisk test dag i dag...
Mariajny skriver: vi var virkelig stresset herhjemme i morges, vi kom for seng op 06.45, og manden plus to børn skal ud af døren klokken syv, og jeg selv lidt over.. såå puhaa jo jeg glemte den test igen.
Ja sådan kan det jo gå
Pøj pøj med ny test imorgen, så er der fridag, og forhåbentlig tid til at kigge efter Husk at smide en opdatering.
Kan du ligge et billede ind af testen?
Kan godt være jeg tager fejl, men jeg vil mene at hvis det er en tydeligt positiv test, så tror jeg den ER positiv..
MEN hvis den er svag så er det nok en snyder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128