positiv test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Mariajny

hej... jeg står og har taget en test i morges, men glemte og kigge på den.. da jeg kommer hjem, er der to streger, kan jeg tro på det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Tullebobs

Jeg tror, at du skal tage en ny for at være sikker.

Og så vil jeg da lige sige, at jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om nogen, som glemte at kigge på testen

Kh Trine

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

Tullebobs skriver:

Jeg tror, at du skal tage en ny for at være sikker.

Og så vil jeg da lige sige, at jeg tror aldrig før, at jeg har hørt om nogen, som glemte at kigge på testen

Kh Trine

vi var virkelig stresset herhjemme i morges, vi kom for seng op 06.45, og manden plus to børn skal ud af døren klokken syv, og jeg selv lidt over.. såå puhaa jo jeg glemte den test igen.

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Tænk at glemme at kigge på testen

Men tror at du skal lave en ny, for at være helt sikker

Anmeld

7. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

hej... jeg står og har taget en test i morges, men glemte og kigge på den.. da jeg kommer hjem, er der to streger, kan jeg tro på det ?? 

Du kan ikke regne med den. De fleste tests udvikler 2 streger over tid. Så du skal tage en ny. 

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan ikke regne med den. De fleste tests udvikler 2 streger over tid. Så du skal tage en ny. 

okay det vil jeg lige gøre, i morgen tidlig.. har rent faktisk test dag i dag...

Anmeld

7. oktober 2011

Tullebobs

Mariajny skriver:

vi var virkelig stresset herhjemme i morges, vi kom for seng op 06.45, og manden plus to børn skal ud af døren klokken syv, og jeg selv lidt over.. såå puhaa jo jeg glemte den test igen.

Ja sådan kan det jo gå

Pøj pøj med ny test imorgen, så er der fridag, og forhåbentlig tid til at kigge efter  Husk at smide en opdatering.

Kh Trine

Anmeld

7. oktober 2011

Emily2012<3

Kan du ligge et billede ind af testen?

Anmeld

7. oktober 2011

Mariajny

Ja smider lige et billed ind om cirka en times tid

Anmeld

7. oktober 2011

Emily2012<3

Kan godt være jeg tager fejl, men jeg vil mene at hvis det er en tydeligt positiv test, så tror jeg den ER positiv.. 

MEN hvis den er svag så er det nok en snyder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.