Tillykke med dit flotte vægttab, jeg er sikker på det er en god start
Da jeg undersøgte hvad der var at få som hjælp, gik jeg til min læge og sagde, at jeg ville have Methformin, for at få styr på mit blodsukker (ikke til at blive gravid med), men det hænger jo sammen
I forholdt til "mild form" det er mit eget udtryk
Jeg havde ikke mens/ÆL fra oktober 2007 til april 2008, hvor min datter så blev til i april, med det eneste æg jeg fik lavet
i den periode. Før det fik jeg P-piller, som styrede det hele
.
Efter jeg har født hende, har jeg haft reglmæssig mens men med en meget lang cyklus 37-42 dage. Jeg har brugt terminsberegningen her inde, og ÆL-test, til at finde ud af hvornår det var muligt at blive gravid igen, så nu venter vi os igen efter at have forsøgt i kun 5 mrd. Har hørt det er lettere at få barn nr 2
For mig har det helt klart været kombinationen af Methformin, ingen sukker, sund kost og cyklen, der har gjort det muligt at blive gravid. Det er derfor jeg kalder det for mild form
Jeg kan godt forstå din frustration over manglende viden og informationer, lever jo selv med den. 
Faktisk er min oplevelse med min nye læge, som ellers virker rigtig god, at h*n stiller sprøgsmålstegn ved min diagnose. H*n mener det er bare pop, ligesom børn får diagnosen ADHD i dag. Det dog uden at have fulgt op på det fra min tidligere læge. Det finder jeg rigtig problematisk, da det jo ikke kun handler om det at få børn, men hele ens helbredsituation det bliver i en grad forringet ved at have PCO. Her tænker jeg på overvægt, risikone for diabetes osv....
Men dejligt at der nu er hjælp at hente hos din læge, HUSK at holde hende fast i det