Hej tøser.
Åh ha, jeg har elv fået konstateret PCO udelukkende ud fra forhøjet mandligt hormon og intet andet. Men jeg tænker barem burde de ikke scanne mig eller bare et eller andet?
Syntes selv at jeg skal lede efter alle svarene og blev faktisk så irriteret over min behandling at jeg skrev et knapt så pænt brev til min læge, og hun syntes så at jeg skulle lave en tid så vi kunne snakke om det, fair nok...
Men nu har jeg selv lavet om på min kost og sådan og ved det tabt mig omkring 10 kilo, hurra
, men men men, burde/kan de ikke tildele en diatist, syntes jeg er gået i stå og mangler ideer, ved intet om det overhovedet jo..
En anden ting, nu har jeg set så mange der har fået Methformin, kan jeg få det? Der er delte meninger om at det både hjælper påvægttab og barnløshed, men jeg tænkte bare at det ville være rart med lidt hjælp, føler jeg hænger mere og mere med hovedet oven på alt det her
Ja, føler mig helt alene i verdenen..
Tænkte også, hvis man bliver tildelt en gynækolog, så er det vel ikke det samme som at skulle afsted på klinik? Har da før været til gynækolog, hvor min læge henviste mig uden problemer.
Hm, så mange spørgsmål så lidt tid 
Min oplevelse er at man selv skal gøre alt arbejdet!!
Her skal lige indskydes at jeg ikke har noget imod at selv undersøge tingende, men det er jo begrænset hvilken viden jeg har da jeg jo ikke er læge. Mener godt jeg kunne have været taget bedre hånd om.
Jeg tog selv initativ til at kontakte en diætist, som så kunne fortælle mig at jeg havde ret til at blive henvist til det der hedder regionsdiætisterne. Hvilket jeg så tog til lægen for at få en henvisning til.
Jeg skulle selv undersøge, hvad der kunne gøres i forhold til PCO her også behandling med Methfomin.
Jeg har ikke haft kontakt til nogen form for gynækolog (staves???). Jeg ved ikke om det er en ret at blive henvist med PCO?
Jeg er så heldig, at det har vist sig at jeg har PCO i mild grad, da det har været nok med Methformin, kostomlægning og motion (ingen vægttab) til at blive gravid. Jeg har nu en datter fra 2009 og venter nr 2 til dec.
Jeg håber for dig at du finder den rigtig behandling og hjælp. 
Mange hilsner
Henriette