Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Uha godt spørgsmål. Jeg ved ikke om du skal vente til hun afviser den. Men jeg er glad for at flasken ikke er populær herhjemme, for så får vi ikke problemet med at afvænne hende med den igen
Uha godt spørgsmål. Jeg ved ikke om du skal vente til hun afviser den.
Men jeg er glad for at flasken ikke er populær herhjemme, for så får vi ikke problemet med at afvænne hende med den igen
hehe.. det kommer så jer tilgode kan jeg forstå på andre indlæg.. håber ikke det bliver en kamp for os, når Emily ikke længere skal have flaske..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dk Lady skriver: Hvordan tog hun det ?
Hvordan tog hun det ?
Hun var ret så hardcore, det var en nem kold tyrker for hende, det gik heldigvis rigtig godt!
Der var kun lidt brok, hvor vi måtte gå op med KOP og give en tår vand
JonTri skriver: Ja:-). Det er af hensyn til ernæringen. Mme er ik korrekt sammensat til et stort barn og er alt for fed. Man fraråder også at gi alm mælk i flaske af hensyn til mælkesukkeret i komælk. Vh:-).
Ja:-). Det er af hensyn til ernæringen. Mme er ik korrekt sammensat til et stort barn og er alt for fed. Man fraråder også at gi alm mælk i flaske af hensyn til mælkesukkeret i komælk. Vh:-).
Lige et sidespørgsmål - hvorfor hedder Nan pro 3 så fra 12 mdr.?? Den kan vel ikke være for fed..
FrkLarsen skriver: Hun var ret så hardcore, det var en nem kold tyrker for hende, det gik heldigvis rigtig godt! Der var kun lidt brok, hvor vi måtte gå op med KOP og give en tår vand
Det lyder til at I var nemt sluppet fra den.. dejligt..
tanja. skriver: Lærke er snart 18 mdr og får stadig en flaske inden sengetid
Lærke er snart 18 mdr og får stadig en flaske inden sengetid
okay.. det er lidt senere end andre herinde jeg kan læse.. Har du nogen idé om hvornår du vil lægge flasken på hylden så ?
Gaia skriver: Maja er 18 måneder ligeom lidt og hun får også stadig sin natflaske og nogle gange er det også det enete der dur når hun vågner om natten.. Håber dog snart natflasken helt ryger.hun var ellers klar til at slippe flasken helt da hun var ca 12 mrd. Men hun brækkede bener og det sat så lige en stopper for " jeg vil ik have flaske". Tænker at hun nok skal vælge den fra igen når hun er klar. Hun begynder ligeså stille igen at afvis den efter ganse få slurke, så mon ik vi er på vej . Anyway det er smadder hyggeligt at sidde og give flaske inden sengetid. Vi nyder det hende og jeg
Maja er 18 måneder ligeom lidt og hun får også stadig sin natflaske og nogle gange er det også det enete der dur når hun vågner om natten.. Håber dog snart natflasken helt ryger.hun var ellers klar til at slippe flasken helt da hun var ca 12 mrd. Men hun brækkede bener og det sat så lige en stopper for " jeg vil ik have flaske". Tænker at hun nok skal vælge den fra igen når hun er klar. Hun begynder ligeså stille igen at afvis den efter ganse få slurke, så mon ik vi er på vej . Anyway det er smadder hyggeligt at sidde og give flaske inden sengetid. Vi nyder det hende og jeg
Det kunne godt lyde som om at det ikke varer længe før at hun ikke vil flasken mere.. Men hyggeligt, det er det ihvertfald.
Min søn er lige blevet 9 mdr, han får 2 flasker i døgnet, og min SP sagde vi måtte tage den helt væk når han var 10 mdr, så om en måned ca, håber jeg at jeg kan tage den væk, eller skære ned til en.
Tullemuzz skriver: Kevin var 8mdr da han begyndte og kaste flasken efter os
Kevin var 8mdr da han begyndte og kaste flasken efter os
Hehe... en fyr der ved hvad han vil have !
benjamins'mor skriver: Min søn er lige blevet 9 mdr, han får 2 flasker i døgnet, og min SP sagde vi måtte tage den helt væk når han var 10 mdr, så om en måned ca, håber jeg at jeg kan tage den væk, eller skære ned til en.
Det må vi så håbe at du kan, uden problemer. Men hvorfor inden han bliver 10 mdr ? En i tråden nævnte at man helst skulle vænne barnet af med flasken inden 1-års alderen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128