Hvornår stoppede I med flaske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
37 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

Laura.

Som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at give jeres barn/børn flaske ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Clisolka

Dk Lady skriver:

Som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at give jeres barn/børn flaske ?

Isabella var 8 mrd. da hun nægtede flasken. Hun fik ikke flaske igen før for 2 uger siden (11 mrd.), da hun var syg, og vi intet andet kunne få i hende. Nu vil hun ikke have flasken igen 

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

Babymor2010 skriver:

Isabella var 8 mrd. da hun nægtede flasken. Hun fik ikke flaske igen før for 2 uger siden (11 mrd.), da hun var syg, og vi intet andet kunne få i hende. Nu vil hun ikke have flasken igen 

Okay.. skal man så vente til at hun selv afviser flasken ?

Det er ikke at Emily ikke vil have flaske eller noget, jeg kom bare til at tænke over det og ville derfor lige spørge jer herinde..

Anmeld

6. oktober 2011

LISBETH:-)

Min den store var 1 år da vi stoppede. Elina er 16 mdr og får stadig en flaske med mini mælk inden senge tid.

Anmeld

6. oktober 2011

Mira0911

Dk Lady skriver:

Jeg stoppede med det da Julie var mellem 10 - 11 mdr gammel... Stoppede bare sådan pludselig, hun var på ingen måder utilfreds eller spurgte til flasken.... 

Håber jeg kan gøre det samme med Lina... 

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

lisbeth2910 skriver:

Min den store var 1 år da vi stoppede. Elina er 16 mdr og får stadig en flaske med mini mælk inden senge tid.

Jeg kan forstå det er noget der kommer helt af sig selv så ?

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

Mira0911 skriver:

Jeg stoppede med det da Julie var mellem 10 - 11 mdr gammel... Stoppede bare sådan pludselig, hun var på ingen måder utilfreds eller spurgte til flasken.... 

Håber jeg kan gøre det samme med Lina... 

Dejligt.. ja, det ville jo være nemt så..

Anmeld

6. oktober 2011

JonTri

Man skal helst stoppe med mme inden barnet bliver 1 år. Min den store valgte flasken fra da han var 11 mdr.

Anmeld

6. oktober 2011

Mira0911

Dk Lady skriver:

Dejligt.. ja, det ville jo være nemt så..

Ja det vil det... 

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

JonTri skriver:

Man skal helst stoppe med mme inden barnet bliver 1 år. Min den store valgte flasken fra da han var 11 mdr.

Okay... det har jeg ikke hørt om før... ved du hvorfor det er sådan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.