Hvornår stoppede I med flaske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

JonTri

Dk Lady skriver:

Okay... det har jeg ikke hørt om før... ved du hvorfor det er sådan ?

Ja:-). Det er af hensyn til ernæringen. Mme er ik korrekt sammensat til et stort barn og er alt for fed. Man fraråder også at gi alm mælk i flaske af hensyn til mælkesukkeret i komælk. Vh:-).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Laura.

JonTri skriver:

Ja:-). Det er af hensyn til ernæringen. Mme er ik korrekt sammensat til et stort barn og er alt for fed. Man fraråder også at gi alm mælk i flaske af hensyn til mælkesukkeret i komælk. Vh:-).

nååå sådan...

Anmeld

6. oktober 2011

Koen.

Lærke er snart 18 mdr og får stadig en flaske inden sengetid

Anmeld

6. oktober 2011

LISBETH:-)

Dk Lady skriver:

Jeg kan forstå det er noget der kommer helt af sig selv så ?

Nej det vil jeg ikke sige. Da vi stoppede med flasken med Amalie da hun var 1 år var det en uges kamp før hun opgav. Elina har bare stadig brug for den, så vi lader hende have den lidt endnu:-) Tror heller ikke hun selv siger fra så det bliver også en kamp på et tidspunkt!

Anmeld

6. oktober 2011

Gaia

Maja er 18 måneder ligeom lidt og hun får også stadig sin natflaske og nogle gange er det også det enete der dur når hun vågner om natten.. Håber dog snart natflasken helt ryger.hun var ellers klar til at slippe flasken helt da hun var ca 12 mrd. Men hun brækkede bener og det sat så lige en stopper for " jeg vil ik have flaske". Tænker at hun nok skal vælge den fra igen når hun er klar. Hun begynder ligeså stille igen at afvis den efter ganse få slurke, så mon ik vi er på vej . Anyway det er smadder hyggeligt at sidde og give flaske inden sengetid. Vi nyder det hende og jeg

Anmeld

6. oktober 2011

Clisolka

Dk Lady skriver:

Okay.. skal man så vente til at hun selv afviser flasken ?

Det er ikke at Emily ikke vil have flaske eller noget, jeg kom bare til at tænke over det og ville derfor lige spørge jer herinde..

Uha godt spørgsmål. Jeg ved ikke om du skal vente til hun afviser den. 

Men jeg er glad for at flasken ikke er populær herhjemme, for så får vi ikke problemet med at afvænne hende med den igen 

Anmeld

6. oktober 2011

FrkLarsen

Dk Lady skriver:

Som overskriften lyder - hvornår stoppede I med at give jeres barn/børn flaske ?

Vi tog flasken fra vores datter lige efter hende 1 års fødselsdag 

Anmeld

6. oktober 2011

henh01

her fjernede vi aftenflasken da han blev 10 mdr - desværre vågner han stadig om natten og får så en flaske med MME - han er snart 11 mdr. Når han er 1 år må jeg tage kampen, lige nu magter jeg det bare ikke

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

lisbeth2910 skriver:

Nej det vil jeg ikke sige. Da vi stoppede med flasken med Amalie da hun var 1 år var det en uges kamp før hun opgav. Elina har bare stadig brug for den, så vi lader hende have den lidt endnu:-) Tror heller ikke hun selv siger fra så det bliver også en kamp på et tidspunkt!

Øv da.. jeg håber da ikke jeg skal have sådan en kamp når jeg lægger flasken på hylden engang..

Anmeld

6. oktober 2011

Laura.

FrkLarsen skriver:

Vi tog flasken fra vores datter lige efter hende 1 års fødselsdag 

Hvordan tog hun det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.