Jubii - brev fra pladsanvisningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Hvor dejligt! Det er altså bare så rart at have på plads.

Ja,det giver en dejlig ro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Må give Pia ret - hvem er det barn på billederne? Alfred plejer da at være lille bitte!? Hold da op han er blevet stor! SÅ må Johannes da næsten være blevet endnu større

Stort tillykke emd pladsen - hvor det bare dejligt!!

Her får vi først noget afvide i november og har søgt plads 1/12. Synes godt nok det er sent, og længe man skal gå med ondt i maven over, hvem det nu er... 

Skønt I har fået det som I vil ha det!! 

Det er sørme også sent I får besked.. Håber I får et godt sted!!!

Anmeld

8. oktober 2011

Sofia

Lene76 skriver:

Jeg ved heldigvis at Nanna har plads hos mig når jeg starter igen :-)Snakkede med en kollega om det med pladserne og der er masser af pladser og få i øjeblikket da årgangene omkring Århus er små... Det er straks værre med bh-pladserne :-)Hus el lejlighed.... Jeg bor i lejlighed og mine Dp unger har mere plads her end hos flere af mine kollegaer, vi er ude hverdag uanset vejr enten på tur el på vores dejlige legeplads ;-) så ser ik et hus som fordel ;-) sorry måtte bare lige ud med det ;-)

Okay - ved ikke lige hvad du mener med det i forhold til at vi har fået vuggestueplads??

Men dejligt du er glad for jeres løsning

Anmeld

8. oktober 2011

Lilje82

Hvor fedt Tillykke med pladsen, ja man må sige det var hurtig ekspedition - Det er mere end hvad man kan sige om Haderslev kommune :p

Anmeld

8. oktober 2011

Sofia

Lilje82 skriver:

Hvor fedt Tillykke med pladsen, ja man må sige det var hurtig ekspedition - Det er mere end hvad man kan sige om Haderslev kommune :p

Ja, jeg er også bare så glad over det er på plads!

Anmeld

8. oktober 2011

Lilje82

Sofia skriver:

Ja, jeg er også bare så glad over det er på plads!

Kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.